شهر خبر

تسلیت قالیباف، جهانگیری و واعظی درپی جان باختن خبرنگاران در حادثه واژگونی اتوبوس

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور و محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در پیام‌هایی جداگانه جان باختن ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی، خبرنگاران ایرنا و ایسنا در حادثه غم انگیر واژگونی اتوبوس در نقده را تسلیت گفتند

خبرنگاران ایسنا و ایرنا

به گزارش همشهری‌آنلاین، قالیباف در توئیتی نوشت: «حادثه تلخ واژگونی اتوبوس خبرنگاران و درگذشت دو خبرنگار جوان خانم ریحانه یاسینی و خانم مهشاد کریمی، قلب‌ها را سرشار از غم و اندوه کرد. این حادثه دلخراش را به جامعۀ خبری کشور، همکاران آن عزیزان در خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا و خانواده‌های محترم آنها تسلیت می‌گویم.»

جهانگیری هم طی پیامی در توئیتر نوشت: «خبر حادثه سقوط خودرو خبرنگاران و درگذشت دو عزیز خبرنگار بسیار تاثرانگیز بود. به جامعه خبرنگاران کشور و خانواده های داغدیده عرض تسلیت دارم. امیدوارم دوستان خبرنگار آسیب دیده هرچه زودتر سلامتی خود را بازیابند. که روز هجر سیه باد و خانمان فراق.»

واعظی نیز در پیامی در اینستاگرام جان باختن خبرنگاران ایرنا و ایسنا را حادثه غم انگیر واژگونی اتوبوس در نقده تسلیت گفت و نوشت: سانحه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در استان آذربایجان غربی و درگذشت دو بانوی خبرنگار مایه تاسف و تاثر شد. این عزیزان برای انعکاس یک موفقیت محیط زیستی کشور به منطقه سفر کرده بودند اما متاسفانه دچار حادثه شدند و جامعه رسانه ای کشور را داغدار کردند.

واعظی نوشت: اینجانب ضایعه درگذشت سرکار خانم‌ها مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی را به جامعه رسانه ای، دو خبرنگار وزین ایسنا و ایرنا، همکاران، بازماندگان و خانواده های این دو عزیز، خصوصا همسر مرحوم یاسینی جناب آقای بهراد مهرجو روزنامه نگار با سابقه مطبوعات کشور تسلیت عرض می کنم.

به گزارش ایرنا، ۲۵ نفر از خبرنگاران رسانه های کشور صبح چهارشنبه برای بازدید از طرح های ستاد احیای دریاچه ارومیه عازم پیرانشهر شدند که اتوبوس آنان در ۱۵ کیلومتری این شهرستان دچار حادثه شد.

این حادثه بعدازظهر امروز در منطقه بیگم قلعه پیرانشهر رخ داد.

متاسفانه ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران پرتلاش و متعهد خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا در این حادثه غم انگیز جان خود را از دست دادند.