شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#بازیکنان استقلال#جدید

عضو جدید هیات مدیره استقلال:

برطرف کردن دغدغه های اساسی بازیکنان استقلال اولویت هیات مدیره است

برطرف کردن دغدغه های اساسی بازیکنان استقلال اولویت هیات مدیره است

عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال در اولین اظهار نظر خود از برطرف کردن قریب الوقوع دغدغه های اساسی بازیکنان استقلال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، اصغر ملکیان به تازگی به عنوان عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال منصوب شد. سایت باشگاه استقلال در خصوص رزومه وی نوشت؛ اصغر ملکیان چند سالی است که از مدیران سازمان صدا و سیما به شمار می‌رود.

ایشان سابقه عضویت در هیات مدیره باشگاه پیکان و مدیرعاملی این باشگاه را هم دارند. (در دوره مدیریت عامل ایشان تیم پیکان به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد). از دیگر سوابق وی می‌توان به عضویت در هیات مدیره شرکت لیزینگ قهرمانان و پیشکسوتان ورزش، عضویت در هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی، عضویت در هیات رئیسه فدراسیون وزنه برداری، عضویت در هیات مدیره باشگاه سایپا و … اشاره داشت.

اصغر ملکیان در نخستین اظهار نظر خود به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: حضورم در هیات مدیره این باشگاه یک افتخار بزرگ است و اولین اقدام ما بر طرف کردن دغدغه‌های اساسی بازیکنان و مهم‌تر، پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان طی چند روز آتی خواهد بود.

وی افزود: اصلی‌ترین و مهم‌ترین برنامه هیات مدیره و مدیریت باشگاه، حمایت و پشتیبانی همه جانبه از کادر فنی به خصوص سرمربی تیم است چراکه اعتقاد دارم ما با این بازیکنان بزرگ و تاثیر گذار و با اخلاق می‌توانیم در بازی‌های پیش روی و دربی حذفی موفق عمل کنیم و با دست‌یابی به قهرمانی جام حذفی دل هواداران را شاد و بخشی از حمایت‌ها و همراهی‌های هواداران عزیز را جبران نماییم.

او اضافه کرد: امیدوارم با همدلی و انگیزه بسیار بالا، بازیکنان و کادر فنی را در شهریور راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنیم تا ان‌شاءالله ما و هواداران استقلال شاهد سومین ستاره آسیایی باشیم.

وی در پایان افزود: امیدوارم بازیکنان و کادر فنی را با روحیه و انگیزه بسیار بالا در شهریور راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نماییم و هواداران در ادامه مسابقات آسیایی شاهد کسب سومین ستاره آسیا باشند.