به گزارش پایگاه خبری نشان :

حمله هکری 2 برادر به سیستم امتحانات شهر مرودشت را به هم ریخت. حمله هکری این 2 برادر از روی کینه و حسادت به همکلاسی شان بود . آنها نه تنها با این حمله هکری آبروی خود را بردند بلکه سعی کرده بودند که همکلاسی شان را بی آبرو کنند. حمله هکری این 2 برادر توسط پلیس شناسایی و برملا شد .

کینه جویی همکلاسی عامل هتک حیثیت در فضای مجازی

فرمانده انتظامی "مرودشت" گفت: فردی که به دلیل دسترسی غیر مجاز به سامانه امتحانات همکلاسی خود در روند برگزاری آزمون وی اختلال ایجاد کرده بود توسط کارشناسان پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "فرشید زینلی" بیان کرد: در پی شکایت دو برادر نوجوان 12و 16ساله مبنی بر دسترسی غیرمجاز به سامانه امتحانات و اختلال در روند آزمون و همچنین ساخت استیکر و انتشار مطالب توهین آمیز در گروه مدارس توسط فردی ناشناس، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم را شناسایی و آن را به مقر انتظامی انتقال دهند.

فرمانده انتظامی "مرودشت" با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه علت و انگیزه این کار را رقابت و کینه جویی عنوان کرد، گفت: به مجرمان فضای مجازی هشدار داد پلیس فتا با همکاری دستگاه قضائی در اسرع وقت موارد مشکوک را شناسایی و با مجرمان این حوزه برخورد قانونی می‌کند.

سرهنگ "زینلی" تاکید کرد: شهروندان می توانند جهت مشاوره و راهنمایی سایبری از طریق سایت ir.cyberpolice .www با کارشناسان این پلیس ارتباط برقرار کنند.