تیم بعدی پیام نیازمند مشخص شد/ سپاهان به دنبال دروازه بان

طبق اعلام رسانه‌های پرتغالی در روز‌های اخیر موضوع انتقال « پیام نیازمند » از سپاهان به باشگاه پورتیموننزه پرتغال خیلی پررنگ شده است. رسانه پرتغالی آبولا در همین راستا اعلام کرد: قرارداد نیازمند ۳ ساله و بند فسخ این بازیکن ۲۰ میلیون یورو گزارش شده است.

گلر ۲۶ ساله طلایی‌پوشان، به دنبال جایگاه بهتری در تیم ملی فوتبال است؛ به همین خاطر بعید نیست که به واسطه لژیونر شدن برای رسیدن به قفس توری دروازه تیم ملی تلاش کند.

تیم بعدی پیام نیازمند مشخص شد/ سپاهان به دنبال دروازه بان

در روز‌های اخیر از گوشه و کنار شایعه مذاکره سپاهان برای انتخاب گلر فصل بعد به گوش می‌رسد که در میان گزینه‌های مطرح شده، نام رشید مظاهری و علیرضا حقیقی پررنگ‌تر به گوش می‌رسد.

مظاهری از نظر آمادگی بدنی و فرصت بازی در استقلال مشکلی ندارد، اما مشکل پرداختی‌ها و اختلاف با مدیران باشگاه باعث شده او به باشگاه استقلال هشدار (نوتیس) بدهد. از سوی دیگر گلر آبی‌پوشان نیم‌نگاهی هم به دروازه تیم ملی داشت، اما وقتی متوجه شد در لیست ۴ دروازه‌بان تیم ملی جایی ندارد به این فکر افتاده است که به جایی برود که راحت‌تر دستمزدش را دریافت کند.

مظاهری در لیست تیمش مقابل پدیده در روز ۳۱ خرداد سال جاری جایی نداشت. گلر ۳۲ ساله استقلال که سابقه بازی در ذوب‌آهن را دارد، به همین خاطر با جو شهر اصفهان آشنایی زیادی دارد و به همین دلیل به نظر می‌رسد از شانس بیشتری برای رسیدن به قفس توری زردپوشان اصفهانی برخوردار باشد.

پیش از شروع لیگ بیستم تصور می‌شد علیرضا حقیقی گلر بی رقیب گل‌گهر سیرجان باشد، اما وی در ۲ مقطع مختلف از ترکیب اصلی تیمش دور ماند. بعضی بررسی‌ها حاکی از آن است که فیروزه‌ای‌پوشان سیرجانی در پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل به دنبال خرید گلر بودند. با این اوصاف حقیقی دلش می‌خواهد سال بعد در تیم بزرگ‌تری به میدان برود. او که تجربه حضور در جام جهانی، پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان را دارد می‌تواند در ۳۳ سالگی گزینه مناسبی برای سپاهان باشد.

حضور حقیقی برای طلایی‌پوشان می‌تواند امکان چانه‌زنی مالی در مذاکرات عقد قرارداد و از طرفی بُرد تبلیغی مناسبی داشته باشد. بررسی‌ها حاکی از آن است که گل‌گهر سیرجان هم مشکلی برای انتقال وی به سپاهان ندارد.