شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بورس#چهارشنبه#محدوده

حاشیه‌های امروزِ بازار سهام چهارشنبه ۲ تیر

بورس نمایه

امروز دوم تیر ماه، شاخص کل بورس با ۲۶ هزار واحد مثبت و بیش از دو درصد رشد در محدوده یک میلیون و ۲۱۳ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، امروز شاخص کل بورس با ۲۶ هزار واحد مثبت و بیش از دو درصد رشد در محدوده یک میلیون و ۲۱۳ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم پا به پای شاخص کل روندی صعودی را داشت و با سه هزار واحد مثبت و نزدیک به یک درصد رشد در محدوده ۳۷۶ هزار واحد قرار گرفت.

ارزش معاملات امروز بازار سهام به شش هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به روز گذشته روند کاهشی را داشته است. حجم معاملات امروز بازار هم به ۱۰ هزار میلیارد برگه سهم رسید.

نمادهای «فولاد»، «فملی» و «کگل» تاثیر مثبتی ذر شاخص گذاشتند و بیشترین تراکنش‌ها هم برای «خساپا»، «ومدیر» و «خودرو» به ثبت رسید.

بیشترین حجم معاملات را «خساپا» با ۱٫۴۹ میلیارد سهم «خودرو» با ۹۱۹٫۵ میلیون سهم «خگستر» با ۵۸۰ میلیون سهم«وتجارت» با ۴۲۳٫۶ میلیون سهم و «خپارس» با ۳۸۵٫۸ میلیون سهم داشتند.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از شش هزار و ۲۹۵میلیارد تومان رسید. و حدود ۳۷۵میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی در بازار امروز داشتیم.