به گزارش برنا، میرشاد ماجدی، عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته جوانان درخصوص سفر به تاشکند گفت: به دعوت فدراسیون فوتبال ازبکستان برای همکاری در برگزاری مسابقات دو گروه H و I لیگ قهرمانان آسیا 2021، به عنوان یکی از مسئولین برگزاری این مسابقات به این کشور سفر کردم.

رئیس کمیته جوانان در ادامه از برگزاری جلسه با رئیس کمیته جوانان و دبیرکل فدراسیون فوتبال ازبکستان خبر داد و اظهار داشت: با اشاره به اهمیت فوتبال پایه و اینکه فوتبال در ازبکستان مانند ایران علاقمندان زیادی دارد، فدراسیون فوتبال ایران اعلام آمادگی می کند تا همکاری همه جانبه‌ای در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال پایه از رده نونهالان تا امید را با ازبکستان داشته باشد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون عنوان کرد: مسابقات قهرمانی جوانان آسیا 2023 به میزبانی ازبکستان برگزار می شود. برهمین اساس با توجه به تقویم برگزاری این مسابقات، طی جلساتی که با مسئولین فدراسیون فوتبال ازبکستان خواهم داشت قصد دارم برتقویت همکاری طرفین برای برگزاری اردوهای آماده سازی مشترک ، دوره های آموزشی، مسابقات دوستانه بین دوکشور تاکید کنم. برنامه ریزی مدونی درخصوص فوتبال پایه با این فدراسیون داشته باشیم.