شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ستاد انتخاباتی#بنیاد

ستاد انتخاباتی کرامت به «بنیاد ملی کرامت» تبدل شد


ستاد انتخاباتی کرامت به «بنیاد ملی کرامت» تبدل شد

یاسر ظریفی از تغییر ستاد انتخاباتی کرامت به بنیاد ملی کرامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی ستاد ملی کرامت، یاسر ظریفی بیان کرد: ستاد ملی کرامت که همزمان با فرمان مقام معظم رهبری برای روی کار آمدن و تشکیل دولت جوان و حزب اللهی تشکیل شده بود، پس از پیروزی آیت الله رئیسی و حصول نتیجه، بر اساس تصمیم شورای مرکزی و نظر اعلامی حضرت آیت الله رئیسی مبنی بر تغییر وضعیت ستادها به قرارگاه فعالیت های خیریه و کمک رسانی، در سالروز میلاد با برکت هشتمین اخترتابناک آسمان ولایت و از سوی حضور هشتمین منتخب جمهور؛ با تغییر وضعیت از فعالیت انتخاباتی، نام خود را به نام «بنیاد ملی کرامت» تغییر داد.

وی افزود: این ستاد با اولویت فعالیت‌های جهادی در حوزه اقتصادی و اجتماعی، به عنوان مرکز پیگیری مطالبات مردم و رهبری در مسیر اجرای بیانیه گام دوم در سطح کشور و فضای بین الملل، تلاش خواهد کرد.

دبیرکل بنیاد کرامت ادامه داد: امیدوارم که حضرت شمس الشموس، معین الضعفا، مددرسان خانواده ی بزرگ بنیاد ملی کرامت در سراسر میهن پهن آورمان بوده و با حمایت و همراهی مردم عزیزمان بتواینم گره‌ای از کار محرومان باز کنیم.
شایان ذکر است ساعت 8 شب یکم تیرماه 1400 در آیینی با حضور چهره های سرشناش سینمایی و مردمی از لوگو و نشان بنیاد در مشهد مقدس رونمایی شد.

انتهای پیام/