شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#جام حذفی#سازمان لیگ

سهیل مهدی: فینال جام حذفی در زمین بی طرف برگزار می‌شود

حرف عجیب مدیر سازمان لیگ درباره جامی که به پرسپولیس رسید!/ جامی بود که باید تقدیم می‌کردیم!

سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: قاعدتاً فینال جام حذفی باید در زمین بی طرف برگزار شود.

حرف عجیب مدیر سازمان لیگ درباره جامی که به پرسپولیس رسید!/ جامی بود که باید تقدیم می‌کردیم!
خبرورزشی -

خبرورزشی - سهیل مهدی در خصوص زمان برگزاری سوپر جام فوتبال ایران در اواسط فصل، اظهار داشت: مسلماً دلمان نمی‌خواست سوپرجام در این زمان از فصل برگزار شود. منتهی به واسطه شرایط کرونا و فشردگی جدول، تغییر تقویم بین‌المللی و مواردی از این دست هر وقت خواستیم بازی را برگزار و برنامه را اجرا کنیم به خاطر شرایطی بیرون از سازمان لیگ و برنامه‌ریزی مسابقات این موضوع ممکن نبود. خدا را شکر روز یکشنبه ۳۰ خرداد این فرصت حاصل شد.

وی افزود: ما به هواداران دو تیم پرسپولیس و تراکتور قول داده بودیم و این حق دو تیمی است که به شایستگی در فصل قبل قهرمان شدند و این فصل سوپر جام‌شان برگزار شد. از هواداران تراکتور تشکر و به هواداران پرسپولیس هم تبریک می‌گوییم. به هر حال جامی بود که باید تقدیم می‌کردیم. امیدواریم در سال آینده شرایط بهتری داشته باشیم.

او در خصوص حضور تماشاگران در دربی جام حذفی گفت: ان‌شاالله که یک روزی بتوانیم تماشاگر داشته باشیم، اما در این دربی به خاطر شرایط کرونایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی متاسفانه امکان پذیر نیست.

وی در پاسخ به اینکه آیا فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، تصریح کرد: هنوز فینالیست‌ها مشخص نیستند، باید تکلیف دو تیم پایانی مشخص شود. قاعدتاً فینال جام حذفی باید در زمین بی طرف برگزار شود. همکاران من در سازمان لیگ برنامه‌ریزی اهدای جام را خواهند داشت.