شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#یمن#رئیس کمیته

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن:

مسدود ساختن وب‌سایت‌های مقاومت ناشی از تأثیرگذاری آن‌ها بود

مسدود ساختن وب‌سایت‌های مقاومت ناشی از تأثیرگذاری آن‌ها بود

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن به اقدام آمریکا در مسدود کردن وب‌سایت‌های متعلق به محور مقاومت واکنش نشان داد و گفت: مسدود ساختن وب‌سایت‌های مقاومت ناشی از تأثیرگذاری آن‌ها بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن به اقدام ایالات متحده آمریکا در مسدود ساختن وب سایت های متعلق به محور مقاومت در منطقه واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: مسدود ساختن وب‌سایت‌های مقاومت ناشی از تأثیرگذاری آن‌ها بود. اقدام آمریکا در مقابله با رسانه های مقاومت نشان داد که پیام این رسانه ها به خوبی به مقصد رسیده است.

الحوثی یادآور شد: اقدام آمریکا در مسدود ساختن رسانه های مقاومت نقاب از چهره آمریکایی ها برداشت و ثابت کرد که آنها هیچ اعتقادی به دموکراسی و آزادی بیان ندارند. در همین ارتباط، پیشتر روابط عمومی شبکه المسیره در بیانیه ای اعلام کرد: مسدود ساختن سایت شبکه المسیره هیچ توجیهی ندارد. در ادامه این بیانیه تأکید شده است: ما اقدام ایالات متحده آمریکا در مسدود ساختن سایت شبکه المسیره و تعدادی دیگر از سایت‌های متعلق به محور مقاومت را مصداق بارز راهزنی آمریکا تلقی می‌کنیم.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است: اقدام آمریکا موجب سست شدن اراده سایت‌های محور مقاومت نخواهد شد. المسیره به فعالیت و رسالت پیشین خود ادامه خواهد داد. راهزنی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه محور مقاومت و امت اسلامی به نتیجه نخواهد رسید. در ادامه این بیانیه عنوان شده است: اقدام آمریکا در مسدود کردن سایت شبکه المسیره و چند سایت دیگر محور مقاومت بار دیگر دروغ بودن شعارهای آزادی بیان واشنگتن را به همگان ثابت کرد.