شهر خبر

مبعلی:

از ابتدا نظر مثبتی روی اسکوچیچ داشتم

مبعلی: شناخت اسکوچیچ از فوتبال ایران باعث شد در بحرین نتیجه بگیریم/ من از ابتدا نظر مثبتی روی او داشتم

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران، شناخت اسکوچیچ از فوتبال ایران را یکی از عوامل اصلی موفقیت تیم ملی در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ دانست.

به گزارش مشرق، ایمان مبعلی درباره وضعیت نامشخص نیمکت تیم ملی و اینکه گفته می‌شود شاید فدراسیون دست به تغییر سرمربی بزند، گفت: من موافق ماندن اسکوچیچ در تیم ملی هستم، چون این مربی از فوتبال ما شناخت کافی دارد و همین شناخت باعث شد تا در بحرین نتایج خوبی بگیریم. اگر قرار باشد تصمیم به کنار گذاشتن این مربی بگیریم باید دید که فدراسیون روی چه گزینه‌ای نظر دارد. اگر خاطرتان باشد خیلی‌ها می گفتند که کی‌روش باید از تیم ملی برود، ولی بعد از رفتن این مربی دیدید که چه اتفاقاتی برای تیم ملی افتاد.

وی در ادامه افزود: اسکوچیچ ارتباط خوبی با بازیکنان دارد و ما در بحرین توانستیم نتایج خیلی خوبی بگیریم. شاید در این چهار مسابقه و در بعضی از لحظات مسابقات چندان خوب نبودیم، ولی باید در نظر بگیرید که چه فشاری روی تیم ملی وجود داشت و بازی‌ها حساس شده بود. من از روز اولی که دراگان هدایت تیم ملی را برعهده گرفت نظر مثبتی روی این مربی داشتم و گفتم که او می‌تواند در تیم ملی موفق باشد.

مبعلی در مورد رقابت پرسپولیس و سپاهان برای کسب قهرمانی در لیگ برتر و اینکه شانس کدام تیم بیشتر است هم تصریح کرد: من شانس هر دو تیم را برابر می‌دانم. قطعاً هر تیمی کمتر اشتباه کند، قهرمان خواهد شد.

مربی بادران راجع به موقعیت خوب این تیم در لیگ دسته اول و اینکه آنها چقدر برای صعود به لیگ برتر شانس دارند، گفت: ما هنوز نیمی از راه را طی کرده‌ایم و 12 امتیاز دیگر باقی مانده است. باید در این چهار بازی بهترین شرایط ممکن را داشته باشیم و بدانیم که هر مسابقه برای‌مان چقدر اهمیت دارد.

منبع: تسنیم