شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آتش سوزی

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خبر داد:

وقوع آتش سوزی مهیب در خیابان سعدی تهران/ شمار نجات یافتگان اعلام شد

جلال ملکی از آتش سوزی در یک ساختمان، واقع در خیابان سعدی تهران خبرداد و گفت: 18 نفر در این حادثه که وضعیت نامناسبی گرفتار شده بودند نجات یافتند.

وقوع آتش سوزی مهیب در خیابان سعدی تهران/ شمار نجات یافتگان اعلام شد

به گزارش منیبان؛ سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در خصوص جزئیات این حادثه  گفت: ساعت 08:01 صبح امروز، یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان در خیابان سعدی- ابتدای خیابان برادران قائدی به سامانه 125 شهرداری تهران گزارش شد.

او با بیان اینکه  بلافاصله 3 ایستگاه به همراه امکانات کامل از جمله نردبان هیدرولیکی، خودرو و تجهیزات تنفسی و تشک نجات به محل عازم شدند، افزود: آتش نشانان بعد از 4 دقیقه به محل رسیدند. این آتش سوزی در یک ساختمان دو طبقه اداری که متعلق به یکی از اتحادیه های صنوف بوده است، اتفاق افتاده است.

ملکی ادامه داد: در طبقه همکف قسمتی پارکینگ وبخشی از آن یک انباری به وسعت 150 متر بود که محل نگه داری اقلام غذایی بوده و یک دستگاه پژو 405 و سه دستگاه موتورسیکلت در آن وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه زمانی که نیروها به محل رسیدند آتش شعله ور بود و آتش به خودرو، موتورسیکلت ها و انبار سرایت کرده بود، ادامه داد:  در طبقات بالا حدود 18 نفر در وضعیت نامناسب گرفتار شده بودند.

ملکی تصریح کرد: آتش نشانان در ابتدا با اتخاذ تدابیر امنیتی آتش را خاموش کردند و نفرات را به سمت  پشت بام راهنمایی کردند و با استفاده از نردبان همه ی افراد به سلامت خارج شدند.

او با بیان اینکه درحال حاضر مدت زیادی است که آتش خاموش شده است ولکه گیری به پایان رسیده است، گفت: تا دقایقی دیگر محل تحویل کارشناسان و مسئولان اتحادیه داده می شود.