شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#قرآن و عترت

مدیر کل توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن:

از سامانه جدید ثبت درخواست تأسیس تشکلهای قرآنی رونمایی شد

از سامانه جدید ثبت درخواست تأسیس تشکلهای قرآنی رونمایی شد

در سالروز میلاد حضرت الرضا (ع) ، از سامانه جدید ثبت درخواست تأسیس مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت و نیز سامانه ثبت درخواست تأسیس خانه قرآن و عترت در سازمان دارالقرآن رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بهبودی مدیر کل توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم گفت: در خجسته سالروز میلاد مبارک حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع)، از سامانه جدید ثبت درخواست تأسیس مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت و نیز سامانه ثبت درخواست تأسیس خانه قرآن و عترت در سازمان دارالقرآن الکریم رونمایی شد.

وی ادامه داد: این سامانه‌ها که طراحی آنها طی حدود ۶ ماه صورت پذیرفته و از امروز جایگزین سامانه‌های قبلی می‌شوند، در محیطی مناسب، امن و کارآمد تر طراحی شده و در عین جامعیت، برای کاربران و متقاضیان از سهولت بیشتری برخوردار است.

بهبودی با اشاره به این سامانه افزود: با تکمیل فازهای بعدی این سامانه‌ها در روزهای آتی، شاهد کاهش نیاز به حضور و تردد متقاضیان دریافت مجوز و مدیران تشکل‌های قرآنی خواهیم بود و متقاضیان می‌توانند درخواست تأسیس تشکل قرآنی و مدارک مربوطه را از طریق مجازی ارائه نمایند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ مؤسسه و ۸۵۰۰ خانه قرآن و عترت تحت نظارت سازمان تبلیغات اسلامی در سراسر کشور فعال هستند که امید می‌رود در آینده‌ای نزدیک تمامی تعاملات مدیران تشکل‌های مذکور با سازمان دارالقرآن الکریم و دفاتر سازمان تبلیغات اسلامی از طریق این سامانه‌ها صورت پذیرد. دسترسی به این سامانه‌ها هم اکنون در پایگاه اطلاع رسانی سازمان دارالقرآن الکریم به نشانی www.telavat.ir امکانپذیر است.