شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#سید جلال حسینی

در باد سوپر جام بخوابیم؟ نه، پلک هم نمی‌زنیم!

با مصاحبه کردن سید جلال به پرسپولیس جام نمی‌دهند/ همه چیز در قراردادها مشخص است؛ وارد این بازی‌ها نمی‌شویم

باز هم جام و باز هم سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس که ظاهرا بالای سربردن کاپ قهرمانی برای او به یک عادت تبدیل شده است.

 با مصاحبه کردن سید جلال به پرسپولیس جام نمی‌دهند/ همه چیز در قراردادها مشخص است؛ وارد این بازی‌ها نمی‌شویم

خبرورزشی- کاپیتان پرسپولیس در همه این سال‌ها در هر تیمی که در ایران توپ زده جام گرفته یا مدعی قهرمانی بوده است. آخرین جامی که او بالای سر برده یا به عبارتی بهتر اولین جام سید جلال حسینی در سال جدید (سال ۱۴۰۰) برنده شده سوپرجام است.

دو روز پس از پایان بازی سوپرجام دقایقی با کاپیتان پرافتخارپرسپولیس گپ زدیم؛

باز هم سید جلال و باز هم یک جام دیگر! حرفی نداری؟

- نه! با شما موافق نیستم چون این جام را تیم پرسپولیس آن هم در دیداری دشوار برد. من هم یکی از اعضای تیمی هستم که به حضور درآن افتخار می کنم.

* منظور ما کاپیتانی پرسپولیس و بالا بردن یک جام دیگر بود؟

- این جام متعلق به همه پرسپولیسی هاست. متعلق به همه هواداران و اعضای تیم که خدا را شکر بردیم. ما همه درکنار هم این تیم خوب را تشکیل دادیم و موفقیت ها نیز از همین جا می آید.

* و اولین جام پرسپولیس در سال ۱۴۰۰؟

- بله، سال بسیار بسیار سختی پیش روی تیم ماست و خوشحالم توانستیم اولین جام را ببریم.

* بارها درمورد این فصل گفته ای سخت ترین! چرا؟

- اینکه واقعا شرایط سخت است. اینکه ما چند ملی پوش را ۲۰ روز قبل از سوپرجام دراختیار نداشتیم که البته تیم ملی در اولویت است. اینکه باید بازهم انتظارات را برآورده کنیم و همیشه قهرمان باشیم.

* کلید موفقیت خودت چیست؟

- من در مورد خودم هرگز صحبت نکرده و نمی کنم. کلید موفقیت پرسپولیس تلاش است، تلاش است و بازهم تلاش است. اینکه این پرسپولیس و این بچه ها هرگز از بردن خسته نمی شوند.

* پس در باد برد سوپرجام نمی خوابید؟

- در باد سوپرجام بخوابیم؟ حتی یک پلک هم در باد سوپرجام نمی زنیم! خوشحالیم جام مهمی را بردیم. این بازی بین قهرمان حذفی و قهرمان لیگ برتر برگزار می شد و خیلی مسابقه سختی بود. با این وجود بچه ها با تمرکز و تلاش زیاد برنده این دیدار شدند اما تازه کار ما شروع شده است. جام های دیگر و اهداف بعدی درراه است و باید سخت تلاش کنیم. فرصت خوابیدن در باد سوپرجام یا خوشحالی بیش از حد نداریم.

* چشم برهم بگذارید دربی حذفی و بازی با استقلال فرا می رسد؟

- قبل از آن ما باید در لیگ برتر در مصافی سخت با مس رفسنجان روبرو شویم. از الان زود است به استقلال فکر کنیم. هرچند برای این تیم هم احترام زیادی قائلیم

* بعد از سوپرجام هم مصاحبه ای کردی و گفتی که چرا ما را به استقلال و استقلال را به ما ربط می دهید؟ از طرفی هم به نظر می رسید از برخی مسائل شاکی باشی که برخی ها درباره تیم پرسپولیس حرف می زنند و...

- توجه به این مسائل تمرکز تیم ها را به هم می ریزد. ما نباید وارد این بازی ها شویم و همه چیز در قراردادها مشخص است. مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس، دریافتی ها یا مسائل دیگر مشخص است. من اصلا دوست ندارم درباره تیم های دیگر حرف بزنم و اصولا اهل این صحبت ها هم نیستم. ما باید روی کار خودمان و تیم پرسپولیس تمرکز کنیم.

* فکر می کنی امسال بتوانید ۴ گانه را تصاحب کنید؟

- ببینید این صحبت ها و حرف ها قشنگ است ولی کار چندان راحتی هم نیست. همه از پرسپولیس انتظار دارند اما باید تلاش کرد. به قول معروف " نابرده رنج، گنج میسر نمی شود." آن تیمی مزد می گیرد که کار و تلاش بیشتری داشته باشد. با مصاحبه کردن من سید جلال حسینی به پرسپولیس جام نمی دهند. من در مورد خودم می توانم بگویم که باید بیشتر از حرف زدن و مصاحبه کردن به فکر تمرینات و کار خودم باشم. باید با تلاش توقعات هواداران را برآورده کنیم و در همه این سال ها پرسپولیس نشان داده که چنین تیمی است.

* راستی بازی های تیم ملی در بحرین را دیدید؟

- من هم مثل همه ایرانی ها و فوتبالدوستان کشورم از پیروزی های تیم ملی در بحرین احساس غرور کردم. امیدوارم این روند تیم ملی تداوم داشته باشد و تیم ایران با این بچه های با استعداد و پرتلاش بتواند از مرحله بعدی هم سربلند بیرون آمده و با اقتدار به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کند. متأسفانه تیم ما در دور رفت اسیر یکسری حواشی از سوی کادرفنی شد تا کار به اما و اگر کشیده شود منتهای مراتب در دوربرگشت دوباره تبدیل به همان تیم ملی ایران قدرتمند شد و بحرین و عراق را پشت سر گذاشتیم.