شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#ایالات متحده

با انتشار یک پست توئیتری صورت گرفت؛

واکنش تحلیلگر عراقی به مسدود شدن وب‌سایت‌های مقاومت توسط آمریکا

واکنش تحلیلگر عراقی به مسدود شدن وب‌سایت‌های مقاومت توسط آمریکا

کارشناس و تحلیلگر عراقی با انتشار یک پست توئیتری به مسدود شدن وب‌سایت‌های دینی و نیز وب‌سایت‌های متعلق به محور مقاومت توسط ایالات متحده آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، «علی فاهم» تحلیلگر مسائل عراق به اقدام ایالات متحده آمریکا در مسدود ساختن وب‌سایت های محور مقاومت به ویژه در عراق واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی با انتشار یک پست توئیتری اعلام کرد: عجیب این است که برخی وبسایت هایی که از سوی وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا بسته شده اند، وب‌سایت هایی دینی و غیر سیاسی هستند؛ مانند وب‌سایت های کربلا، النعیم، الکوثر.

واکنش تحلیلگر عراقی به مسدود شدن وب‌سایت‌های مقاومت توسط آمریکا

این کارشناس عراقی افزوده است: این اقدام نشان می دهد که هدف آمریکا ضربه زدن به اسلام اصیل و مذهب امیر المومنین و اهل بیت علیهم السلام است. پیش از این نیز روابط عمومی شبکه المسیره بیانیه ای را در خصوص مسدود ساختن وب سایت های مقاومت توسط آمریکا صادر کرده بود.

در این بیانیه تأکید شده است: ما اقدام ایالات متحده آمریکا در مسدود ساختن سایت شبکه المسیره و تعدادی دیگر از سایت های متعلق به محور مقاومت را مصداق بارز راهزنی آمریکا تلقی می کنیم.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است: اقدام آمریکا موجب سست شدن اراده سایت های محور مقاومت نخواهد شد. المسیره به فعالیت و رسالت پیشین خود ادامه خواهد داد. راهزنی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه محور مقاومت و امت اسلامی به نتیجه نخواهد رسید.