شهرخبر

رونمایی نکو از مدافع جوان با پاس گل!

مدافع جوان تیم فولاد توانست شب خوبش را با پاس گل تکمیل کند و البته اشتباهات اندک وی در نخستین بازی لیگ‌برتری طبیعی بود.

 فولاد شب گذشته توانست در برابر نفت مسجدسلیمان به پیروزی رسید. فرشاد احمدزاده و پریرا دو گل تیم نکونام را به ثمر رساندند.

 

حضور سینا شاه عباسی در ترکیب اصلی، سورپرایز اصلی نکونام برای این دیدار بود. شاه‌عباسی که فصل قبل در تیم داماش گیلان به میدان می‌رفت در اولین تجربه خود به عنوان بازیکن اصلی در لیگ برتر درخشید.

 

-

 

این مدافع جوان در نخستین تجربه‌اش توانست نمره قبولی بگیرد و البته روی سانتر زیبای پاتوسی را در دقیقه ۶۲ با یورشی عالی توانست اثر بگذارد تا فرشاد احمدزاده یا یک بغل‌پای ساده دومین گل تیمش را وارد دروازه کند.

 

شاه‌عباسی که البته اشتباهاتی کوچک داشت اما در مسیر پیشرفت قرار گرفته و در پایان مسابقه از سوی جواد نکونام تحسین شد. بازیکن جوانی که البته باید سقف آرزوهای خود را بالا ببیند تا بتواند برای تیمش همچنان موثر باشد و البته تمرکزش را ۹۰ دقیقه در هر مسابقه حفظ کند.

 

 

با مصدومیت ایوب والی و عارف آقاسی، محرومیت موسی کولیبالی و مثبت شدن تست کرومای بدرقه، زوج موسوی و سینا شاه‌عباسی شب گذشته نمره عالی گرفتند تا فولاد همچنان در نظم دفاعی خود را به عنوان یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر معرفی کند. فولاد و استقلال با ۱۵ گل خورده پس از پرسپولیس در رده دوم از این نظر قرار دارند.