شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#روابط عمومی#ثابت

روابط عمومی شبکه «المسیره»:

مسدود ساختن سایت‌های محور مقاومت به مثابه راهزنی آمریکایی‌ها است

مسدود ساختن سایت‌های محور مقاومت به مثابه راهزنی آمریکایی‌ها است

روابط عمومی شبکه «المسیره» با صدور بیانیه ای اعلام کرد: مسدود ساختن سایت شبکه «المسیره» و تعدادی دیگر از سایت های محور مقاومت بار دیگر دروغ بودن شعارهای آزادی بیان آمریکا را ثابت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی شبکه المسیره بیانیه ای را در خصوص اقدام اخیر دولت آمریکا در مسدود کردن سایت این شبکه صادر کرد. در این بیانیه آمده است: مسدود ساختن سایت شبکه المسیره هیچ توجیهی ندارد.

بر اساس این گزارش، در ادامه این بیانیه تأکید شده است: ما اقدام ایالات متحده آمریکا در مسدود ساختن سایت شبکه المسیره و تعدادی دیگر از سایت های متعلق به محور مقاومت را مصداق بارز راهزنی آمریکا تلقی می کنیم.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است: اقدام آمریکا موجب سست شدن اراده سایت های محور مقاومت نخواهد شد. المسیره به فعالیت و رسالت پیشین خود ادامه خواهد داد. راهزنی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه محور مقاومت و امت اسلامی به نتیجه نخواهد رسید.

در ادامه این بیانیه عنوان شده است: اقدام آمریکا در مسدود ساخت سایت شبکه المسیره و چند سایت دیگر محور مقاومت بار دیگر دروغ بودن شعارهای آزادی بیان واشنگتن را به همگان ثابت کرد.

گفتنی است، دولت آمریکا شب گذشته چندین سایت متعلق به محور مقاومت از جمله سایتهای «العالم»، «المسیره» و پرس‌تی وی را توقیف کرد.