شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم ملی فوتبال#یورو#انگلیس#2020#یورو 2020

یورو ۲۰۲۰| ساوت‌گیت: ساکا مرا تحت تأثیر قرار داد/ می‌خواستیم در ومبلی بمانیم و ماندیم


یورو 2020| ساوت‌گیت: ساکا مرا تحت تأثیر قرار داد/ می‌خواستیم در ومبلی بمانیم و ماندیم

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس از محقق شدن هدفش در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گرت ساوت‌گیت سرمربی تیم ملی انگلیس پس از پیروزی یک بر صفر خانگی شاگردانش برابر جمهوری چک در دور پایانی مرحله گروهی یورو 2020 و صعود به عنوان تیم اول گروه D به سایت یوفا گفت: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و روی حرکات پا به تو‌پ‌‌مان هم باثبات بودیم که البته بابت آن باید بازیکنان را تحسین کرد. با توجه به تغییراتی ناگهانی که در ترکیب اصلی‌مان نسبت به بازی‌های قبلی داشتیم (بن چیلول و میسون ماونت به دلیل تماس با بازیکن کرونایی اسکاتلند قرنطینه شده‌اند)، خیلی مهم بود که هم هنگام تملک توپ هم بدون آن بازی پایداری ارائه کنیم. یکی از تغییراتی که تیم ما داشت حضور بوکایو ساکا بود که عملکرد واقعاً مرا حیرت‌زده و غافلگیر کرد (ساکا در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن میدان معرفی شد).

تیم ملی انگلیس با صعود به عنوان صدرنشین گروه D در مرحله بعدی باید در ورزشگاه ومبلی به مصاف تیم دوم گروه F (گروه مرگ رقابت‌ها) برود که یکی از تیم‌‌های آلمان، فرانسه، پرتغال یا مجارستان خواهد بود. برای ساوت‌گیت اما حفظ امتیازی میزبانی از بازی بعدی است که محقق شد.

وی افزود: چکی‌ها تیم واقعاً خوبی داشتند. بازی با توپ آنها خیلی خوب بود و رخنه به دفاع‌شان سخت بود اما من مطئنم که تیم ما در ادامه رقابت‌ها می‌تواند بهتر از این کار کند. ما امشب بازی روانی ارائه نکردیم اما گاهی اوقات نشان دادیم که تیم خوبی هستیم. بازی امشب‌مان نکات مثبت زیادی داشت. ما می‌خواستیم در ومبلی بمانیم و این اتفاق با صدرنشین شدن در گروه‌مان رخ داد. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم چه تیم حریفی بعدی‌‌مان خواهد شد.

حریف سه‌شیر در بازی‌های امشب گروه F که به صورت همزمان از ساعت 23:30 به وقت تهران آغاز می‌شوند، مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/