شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#خوزستان#فولاد#نفت

نکونام: همیشه برای باخت بهانه وجود دارد

نکونام: همیشه برای باخت بهانه وجود دارد/ می توانستیم بیشتر گل بزنیم - کراپ‌شده

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: خدارا شکر روی ضربه ایستگاهی گل دوم را به نفت زدیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بعدی را هم به ثمر برسانیم.

به گزارش مشرق، جواد نکونام در نشست خبری اظهار داشت: در ابتدا ولادت امام رضا (ع) را به همه کردم تبریک می‌گویم. در مورد بازی نیز باید بگویم که خیلی خوب بازی را شروع کردیم و توانستیم به گل برسیم. با توجه به گرمای هوا می‌دانستیم نباید انرژی زیادی مصرف کنیم تا بتوانیم بازی را خوب کنترل کنیم تا در ضدحملات خطرناک باشیم و ضربه بزنیم.

وی افزود: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در بازی‌های اخیر گل نخورده بود و برنامه ما کاملا برای این دیدار تعیین شده بود که توانستیم طبق برنامه بازی کنیم و به گل برسیم. اگر در نیمه اول دقت بیشتری می‌کردیم می‌توانستیم دو بر صفر با سه بر صفر به رختکن برویم و اینگونه نشد و باید باهوش‌تر عمل کنیم.

نکونام در ادامه گفت: برنامه این بود که به دلیل گرما و رطوبت هوا بعد از گل استراحت کنیم، گرمایی که برای ما و تیم نفت مشکل ایجاد کرده بود اما به هرحال با یک گل نیمه اول را پیروز شدیم و در بین دو نیمه با بچه ها صحبت کردیم و توانستیم بازی را به خوبی کنترل کنیم. در نیمه دوم تیم نفت بازی مستقیم انجام داد و می‌دانستیم که به جز این راه، روش دیگری برای گلزنی ندارند و بازی مستقیم انجام می‌دهند. اما خدارا شکر روی ضربه ایستگاهی گل دوم را زدیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بعدی را هم به ثمر برسانیم.

سرمربی فولاد همچنین گفت: می‌دانستیم در آخر بازی نیز بازی مستقیم انجام می‌دهند که این را هم کاملا کنترل کردیم. روی یک اشتباه کوچک مرتکب پنالتی شدیم که خدارا شکر محسن فروزان توپ را گرفت تا بازی دو بر صفر ادامه یابد. پس از آن هم یک موقعیت به تیم حریف دادیم که با توجه به گرمای هوا، فکر می‌کنم طبیعی است و به بچه‌هایم که سخت تلاش کردند و با از خود گذشتگی توانستند باعث این برد شوند تبریک می‌گویم.

وی افزود: من برای این بازی ۱۷ نفر بیشتر نداشتم، دفاع وسط امروز تیم ما را خودم از لیگ دو آوردیم که قطعا از سینا شاه‌عباسی بیشتر خواهید شنید. تمام مدافعین وسط تیم مارا برای این بازی از دست داده بودیم. ایوب والی متاسفانه دوباره مصدوم شد، احمدرضا جلالی در دقیقه ۳ دیدار دوستانه مصدوم شد و حسین ابراهیمی و محمدرضا عباسی را از مصدومیت به روی نیمکت امروز آورده بودم. مهران درخشان مهر و موسی کولی‌بالی را نیز به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم.

نکونام افزود: شیمبا را در میانه بازی امروز از دست دادیم و علاوه بر این همه مصدوم، یک کرونایی هم داشتیم. به هرحال با این محروم و مصدوم توانستیم برابر نفت مسجدسلیمان که پس از تغییرات گل هم نخورده بودند و در اصفهان مقابل سپاهان مساوی کرده بودند، با دو گل پیروز شویم. می‌دانستیم بازی سختی برابر تیمی که خوب دفاع می‌کند داریم که از همه بچه ها و اعضای تیم ممنون هستم.

وی افزود: عارف آقاسی از فردا با ما تمرین می.کمد، میلاد بدرقه را متاسفانه به دلیل کرونا نداریم اما وحید نامداری تستش منفی شد و به تیم باز خواهد گشت. زبیر نیک‌نفس را هم به دلیل محرومیت نداشتیم و البته بازیکنان دیگری که در این مدت نداشتیم. اردوی خوبی در تهران داشتیم که به ما خیلی کمک کرد، دو بازی دوستانه خوب برگزار کردیم که امروز اثرش را دیدیم و توانستیم به برتری برسیم.

سرمربی فولاد در پاسخ به سوالی در خصوص صحبت های مربی نفت در خصوص اتلاف وقت تیم فولاد در این دیدار نیز گفت: همیشه برای باخت بهانه وجود دارد.

جواد نکونام در پایان در خصوص داوری مسابقه گفت:  آقای عادل ‌و کمک‌هایش، قضاوت خوبی را به نمایش گذاشتند که باید به آن‌ها نیز خسته نباشید گفت که در این گرمای هوا توانستند عملکرد خوبی داشته باشند.

منبع: فارس