سیدداود سیدعباسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره دیدار استقلال و پدیده اظهار داشت: استقلال در بازی با پدیده با توجه به شرایط جدول و مشکلاتی که خودش با آنها درگیر بود شدیدا به برد نیاز داشت تا هم از نظر روحی اوضاع بهتری پیدا کند و هم در جدول جایگاه خود را تثبیت کند. استقلال این روزها بیشتر از اینکه مشکل فنی و تاکتیکی داشته باشد به دلیل مسایل حاشیه ای تمرکز ندارد به همین دلیل شاگردان مجیدی به این برد نیاز داشتند و فکر می کنم الان از نظر روحی و روانی در شرایط بهتری هستند و حال و هوای خوبی دارند.

او ادامه داد: استقلال در مقابل شهرخودرو پیروز شد اما تیم غالب زمین نبود. تاکتیک و نقشه استقلال برای این بازی مشخص بود و بازیکنان پدیده دست استقلال را خوانده بودند. همیشه بازی اول بعد از یک دوره تعطیلات سخت است و استقلال هم که مصدومان زیادی برای این بازی داشت به همین دلیل طراوت همیشگی را در بازی شاگردان مجیدی ندیدیم اما بعد از ورود قایدی به زمین اوضاع استقلال بهتر شد. بازیکنان استقلال در مقابل پدیده به خوبی پاسکاری می کردند اما به محوطه جریمه که می رسیدند برای گلزنی به مشکل برمی خوردند. درمجموع استقلال با توجه به مشکلاتی که دارد همین که 3 امتیاز بازی با پدیده را گرفت، کار بزرگی انجام داد.

سیدعباسی با اشاره به نمایش خوب تیم سیدمهدی رحمتی در مقابل استقلال گفت: شهرخودرو بازی خوبی مقابل استقلال انجام داد اما برعکس استقلال نتوانست از موقعیت های خود استفاده کند. مهدی رحمتی با توجه به اینکه اولین تجربه سرمربیگری اش است و تیمش از نظر فنی بضاعت زیادی هم ندارد نتایج خوبی گرفته و عملکردش قابل دفاع است. البته رحمتی در دوران مربیگری هم مثل زمان بازیگری اش جاه طلب است و خیلی از نتایج تیمش راضی نیست اما شخصا به او نمره قبولی می دهم و عملکردش را با توجه به مشکلات باشگاه پدیده قابل قبول می دانم.

بازیکن اسبق استقلال با اشاره به دیدار این تیم مقابل گل گهر بیان کرد: گل گهر با توجه به اینکه دومین سال حضورش در لیگ برتر را پشت سر می گذارد نتایج خوبی گرفته و امسال هم با امیر قله نویی به ثبات رسیده و شرایط قابل قبولی دارد چون جزو تیم های بالانشین جدول است. تقابل قلعه نویی با استقلال همیشه جذاب می شود و بازی خوبی از آب درمی آید. تقابل دو مربی استقلالی در این دیدار اتفاق جالبی است و با توجه به اینکه هر دو تیم مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند، بازی حساس و جالبی خواهیم دید. 4