شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#شرایط فروش

شرایط فروش فیدلیتی (FIDELITY) به اتمام رسید، فروش بعدی چه زمانی خواهد بود؟

شرایط فروش فیدلیتی (FIDELITY) بهمن موتور که امروز نخستین روز خود را پشت سر می گذارد، به پایان رسید. این گروه خودروسازی در اطلاعیه ای اعلام کرد که نخستین مرحله فروش اینترنتی این خودرو به پایان رسیده است.

شرایط فروش فیدلیتی (FIDELITY) به اتمام رسید، فروش بعدی چه زمانی خواهد بود؟

به گزارش منیبان، بهمن موتور از هفته های گذشته برنامه زمانی نخستین شرایط فروش خود را اعلام کرده بود. این شرکت طبق برنامه اطلاع رسانی شده خود، امروز یکم تیر ماه ۱۴۰۰ اولین فروش اینترنتی کراس اوور فیدلیتی را آغاز کرد. تنها چند ساعت پس از آغاز این برنامه فروش، بهمن موتور اعلام کرد که نخستین مرحله فروش فیدلیتی به اتمام رسیده است.

مشخص نیست چه تعداد از متقاضیان موفق به ثبت نام کراس اوور فیدلیتی شده اند. اما بهمن موتور اعلام کرد که شرایط فروش بعدی، دو هفته آینده خواهد بود. بهمن موتور همچنین عنوان کرد که مشغول افزایش ظرفیت تولید است تا در ماه های آینده تعداد بیشتری از این خودرو در شرایط های فروش به دست متقاضیان برسد.

بهمن موتور برای دریافت مجوز پیش فروش خودرو فیدلیتی در حال رایزنی با وزارت صمت است. این خودروساز خبر داد که به محض دریافت مجوزهای لازم، شرایط پیش فروش فیدلیتی مجدداً اعلام خواهد شد.

کراس اوور فیدلیتی مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با حداکثر قدرت ۱۵۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر است. این روزها تمامی خودروهای چینی موجود در بازار کشور از موتورهای ۱.۵ لیتری استفاده می کنند. اما فیدلیتی برخلاف بسیاری از آنها مجهز به گیربکس شش سرعته دو کلاچه است.

این کراس اوور در دو تیپ ۵ و ۷ نفره به فروش می رسد. فیدلیتی در مدل پنج نفره به قیمت ۶۵۵.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان به فروش می رسد. قیمت در نظر گرفته شده برای مدل هفت نفره هم ۶۷۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان است. بهمن موتور در شرایط فروش فیدلیتی این کراس اوور را با قیمت های عنوان شده به فروش رساند. اما قطعاً رصد بازار خودرو نشان خواهد داد قیمت این خودرو در نهایت چه مبلغی است.