شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بشار اسد#روسیه#سوریه

جزئیات دیدار معاون نخست‌وزیر روسیه با بشار اسد


جزئیات دیدار معاون نخست‌وزیر روسیه با بشار اسد

معاون نخست‌وزیر روسیه که در صدر هیئتی به سوریه سفر کرده است با رئیس‌جمهور این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، "یوری بوریسوف"، معاون نخست‌وزیر روسیه و هیئت همراه وی که به دمشق سفر کرده اند امروز با بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه دیدار کردند.

دو طرف در این دیدار درباره چشم انداز همکاری های دوجانبه به ویژه در عرصه های اقتصادی و سرمایه گذاری و  تلاش‌های مشترک برای گسترش این همکاری ها در زمینه های دیگر از جمله انرژی، فن آوری های مدرن، صنعت و کشاورزی بحث و تبادل نظر کردند.

رئیس‌جمهور سوریه در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از سطح پیشرفته همکاری بین دو کشور تاکید کرد که سوریه به موفقیت در سرمایه گذاری های مشترک که نقش اساسی در تداوم و تحکیم همکاری های مشترک دارند، توجه دارد.

اسد همچنین بر اهمیت ادامه رایزنی ها و هماهنگی با روسیه که در نبرد علیه تروریسم و پشت سرگذاشتن پیامدهای تروریسم اقتصادی تحمیل شده به شهروندان سوری به سوریه کمک کرد تاکید کرد.

بوریسوف نیز در این دیدار پیروزی اسد در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت و تاکید کرد که مشارکت گسترده مردم در این انتخابات بیانگر اراده مردم سوریه و تصمیمشان به ادامه مقاومت در سایه ادامه محاصره و تروریسم است.

معاون نخست‌وزیر روسیه همچنین بر روابط برجسته سوریه و روسیه و آمادگی همیشگی کشورش برای حمایت از سوریه در همه زمینه ها تاکید کرد.

انتهای پیام/