شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال#هواداران استقلال#دربی

محمد حسین کنعانی زادگان:

مهم نیست هواداران استقلال روی من حساسند/ آخر فصل درباره ماندن در پرسپولیس تصمیم می‌گیرم/ زمانی کری می‌خوانم که در زمین بجنگیم

مدافع پرسپولیس که چهارمین جامش را با این تیم گرفته است از این قهرمانی و دربی پیش رو می‌گوید.

مهم نیست هواداران استقلال روی من حساسند/ آخر فصل درباره ماندن در پرسپولیس تصمیم می‌گیرم/ زمانی کری می‌خوانم که در زمین بجنگیم

خبرورزشی - جدیدترین اظهارات حسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی‌پوش پرسپولیس بعد از قهرمانی این تیم در سوپرجام را در زیر بخوانید:

* قهرمانی سوپرجام خیلی بااهمیت است به‌خاطر اینکه سوپرکاپ یعنی شما قهرمان قهرمان‌های لیگ و جام‌حذفی شده‌اید. به‌نظر من خیلی هم با ارزش است. اینطور نیست که ساده به‌دست آمده باشد. ما زحمت کشیدیم که به اینجا رسیدیم و قهرمان لیگ شدیم تا با قهرمان جام‌حذفی بازی کنیم و در نهایت قهرمان سوپرجام شویم. کار کوچکی نیست و سختی‌های خودش را دارد. ضمن اینکه مقابل تیم خیلی خوبی هم بازی کردیم و واقعا با تلاش کادر فنی و بچه‌ها توانستیم دل هواداران را شاد کنیم.

* {در مراسم اهدای جام نخستین نفر جام را برداشتی و رقص معروف جنوبی‌ات را انجام دادی!} خب یکی باید شروع می‌کرد دیگر... (باخنده) من هم همیشه اول هستم و باید شروع‌کننده باشم.

* امسال هدف ما این بود که ۳ جام داخلی را بگیریم. خدا را شکر سوپرجام را گرفتیم حالا ۲ جام دیگر داریم که پرقدرت پیش می‌رویم، می‌جنگیم و هر چه داریم برای هواداران می‌گذاریم تا بتوانیم دلشان را شاد کنیم.

* {قراردادت را با پرسپولیس تمدید می‌کنی یا نه؟} من الان تمام تمرکزم روی بازی‌های لیگ و حذفی است و در پایان فصل تصمیم می‌گیرم.

* ما برای سپاهان احترام قائل هستیم. آنها هم تیم خوبی را جمع کردند و بازیکنان خیلی خوبی دارند. ولی شما دیدید در بازی با سپاهان ما می‌توانستیم ۳ امتیاز را در زمین خودشان بگیریم. آن هم با وجود مشکلاتی که برایمان در آنجا پیش آمد. اما در دقایق آخر با بدشانسی بازی مساوی شد. البته سپاهان واقعا تیم باثباتی است و هر سال از لحاظ مالی و امکانات خوب تیم‌شان را ساپورت می‌کنند. با این حال ما هم پرسپولیس هستیم و همیشه قهرمانیم.

* خب مشکلات مالی همیشه بوده و اگر در این مورد خود مدیریت و بزرگ‌ترهای تیم صحبت کنند بهتر است. من در مورد این مسائل زیاد صحبت نمی‌کنم.

* دربی اصلا به جایگاه تیم‌ها در جدول رده‌بندی ربطی ندارد. نتیجه دربی مشخص نیست چراکه یک بازی خاص است و دو تیم واقعا دوست دارند بهترین نتیجه را بگیرند. برای همین هم احتیاط در اینگونه مسابقات زیاد است. به‌خصوص وقتی دربی در جام حذفی باشد همه سعی می‌کنند اول گل نخورند. ما همه سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. پرسپولیس در این چند سال مقابل استقلال نتایج خوبی گرفته و همین مسئله فشار هواداران روی استقلال را بیشتر می‌کند. این حساسیت و استرس بازی را بالاتر می‌برد و برای هر دو تیم مسابقه سختی خواهد بود.

* {هواداران استقلال روی تو حساسیت ویژه‌ای دارند} مهم نیست. من زیاد توجه نمی‌کنم. به این حواشی بیرون و اینکه روی من زوم هستند توجه زیادی نمی‌کنم. سرم توی لاک خودم است و کار خودم را انجام می‌دهم تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

* من زیاد در مصاحبه کری نمی‌خوانم. زمانی کری می‌خوانم که در زمین بجنگیم، دعوا کنیم و حق‌مان را بگیریم. ان‌شاالله بعدش صحبت می‌کنیم.

* {در آخرین داربی که برگزار شد استقلالی‌ها معتقد بودند حق‌شان باخت نبوده است} من برای استقلال هم احترام قائل هستم. طبعا هیچ تیمی دوست ندارد بگوید حق‌مان باخت بود. ممکن است در یک بازی تیمی ۹۰دقیقه دفاع کند و یک گل بزند و با همان یک گل برنده شود و تیمی ۹۰دقیقه حمله کند و بازنده از زمین بیرون بیاید. این زیبایی فوتبال است. ما هم سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را در دفاع داشته باشیم و بهترین سود را در حمله ببریم و از کوچک‌ترین حملات خود بهترین استفاده را بکنیم.