به گزارش برنا، سما یاسمی، عضو تیم ملی قایقرانی با اشاره به برگزاری اولین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آبهای آرام بانوان در بخش کایاک و کانو، گفت: در حال حاضر در اردو هستیم برای مسابقات آسیایی مهر ماه در ایران و همچنین برای مسابقات بازیهای آسیایی که سال آینده برگزار می شود.

قهرمان کایاک آسیا ادامه داد: با وجود همه سختی ها در تست پایان اردوی تیم ملی آبهای آرام در کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر با زمان ۴:۴۴.۶۰۵ دقیقه دوم شدم و قطعا تلاش میکنم و امیدوارم که در تمرینات بعدی بتوانم رکوردم را بهتر کنم.

عضو تیم ملی قایقرانی گفت: از استان کرمانشاه هم در حال حاضر دو ملی پوش حضور دارند که یکی خانم شهلا بهروزی و بنده هستیم. شرایط در اردو بسیار خوب است و تمرینات مان به همت مربیان دلسوز و خوب مان بسیار مناسب است.

یاسمی عنوان کرد: شرایط برای من بسیار سخت است چرا که در تهران تمرین می کنم و تامین هزینه های بسیار بالای تمرین سخت و دشوار است با این حال دست از تلاش و تمرین بر نمی دارم تا بتوانم برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم بزرگان و دوستداران این رشته ورزشی به همه ورزشکاران و قهرمانان این رشته کمک کنند تا بتوان اندکی از سختی های همه اعضای تیم ملی کم کرد.