به گزارش برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم آرمان گهر سیرجان و شهرداری آستارا در تاریخ 5 خردادماه در ورزشگاه امام علی سیرجان برگزار شد و تخلفاتی از سوی تیم آرمان گهر سیرجان صورت گرفت. بر همین اساس کمیته انضباطی این تیم را به دلیل سوءرفتار تیمی مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (قطعی) همچنین عبدالرضا زارعی و امیر محمودآبادی، بازیکنان تیم آرمان گهر سیرجان به دلیل بدرفتاری در قبال یکدیگر که منجر به اخراج گردید، هر یک جداگانه به مدت یک جلسه محرومیت و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. (قطعی)

*بازی دو تیم نود ارومیه و قشقایی شیراز در تاریخ 12 خرداد برگزار شد و تیم نود ارومیه به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور تعدادی تماشاگر و یکی از مسئولین در داخل زمین، 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و در صوت تکرار تخلفات تیم نود ارومیه از برگزاری مسابقات خانگی محروم خواهد شد. (قطعی) همچنین یحیی بهاری مدیر تیم نود ارومیه به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت از همرای تیم و پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی و در صوت تکرار تخلفات تنبیهات اشد نسبت به وی اعمال خواهد شد.

*دیدار دو تیم نود ارومیه و چوکای تالش 24 خردادماه در ارومیه برگزار شد و از سوی یحیی بهاری، مدیر تیم نود ارومیه تخلفاتی از سوی وی صورت گرفت. از آنجایی که تخلفات حادث شده با توجه به نوع آن که عبارت از رفتار غیرورزشی با نماینده فدراسیون و اهانت به وی و با توجه به سوابق قبلی و در خور صدور قرار دستور موقت می باشد. لذا به استناد ماده 100 مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی نامبرده از همراهی تیم مربوطه و حضور در تمامی مسابقات معلق و محروم می نماید. (قابل تجدیدنظر)