شهر خبر

با حضور حجت الاسلام قمی؛

آیین چهلمین سال تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد

آیین چهلمین سال تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد

آیین چهلمین سال تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی با حضور حجت الاسلام والمسلمین قمی و جمعی از مسوولان و مبلغان در تالار سوره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین بزرگداشت چهلمین سالگرد تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی امروز اول تیر ماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی و جمعی از مسئولان و مبلغان کشوری در تالار سوره برگزار شد. بر اساس این گزارش پس از قرائت قرآن کریم و اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: برنامه‌ای که امروز به صورت نمادین با حضور جمعی از فرهیختگان، مبلغان، وعاظ، مداحان، نویسندگان، بانوان و افرادی که به نوعی دل در گرو نشر خوبی‌ها دارند، برگزار می‌شود.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: این برنامه به صورت همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است و هزار مبلغ در این مراسم تقدیر و تکریم خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه امروز از نشان «نشر خوبی‌ها» که برگرفته از پیام امام خمینی است رونمایی می‌شود، ادامه داد: امروز سالروز تأسیس تبلیغات اسلامی است و علامت و نماد سازمان تبلیغ گسترده دین توسط مردم و مردمی ساختن تبلیغ دین خواهد بود.

ادامه دارد…