شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#تراکتور#ورزشگاه#ورزشگاه آزادی

معاون ورزشگاه آزادی:

سوپرجام می‌توانست در زمین دیگری برگزار شود/چمن «آزادی» سردسیر است

سوپرجام می‌توانست در زمین دیگری برگزار شود/چمن «آزادی» سردسیر است

معاون ورزشگاه آزادی گفت: دیدار سوپرجام بین پرسپولیس و تراکتور می‌توانست در یک زمین دیگر برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا موسوی معاون مجموعه ورزشی آزادی درباره تعهدات مالی استقلال و پرسپولیس به این ورزشگاه برای برگزاری مسابقات لیگ، به رادیو تهران گفت: این یک موضوع داخلی است. استقلال و پرسپولیس با وزارت ورزش در ارتباط هستند و همکاری لازم انجام می‌شود.

موسوی با اشاره به طولانی شدن مسابقات لیگ برتر و کشیده شدن آن به تابستان، تاکید کرد: چمن ورزشگاه آزادی سردسیر است. لیگ فوتبال ایران همیشه تا اردیبهشت و حداکثر خرداد و زمانی که دمای هوا ۲۵ تا ۳۰ درجه بود تمام می‌شد اما الان دمای هوا حداقل ۴۰ درجه است. البته سازمان لیگ هم معذورات خاص خودش را دارد.

معاون ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: چمن سردسیر در فصل گرما دچار تنش گرمایی می‌شود و شاید کیفیت لازم را نداشته باشد. این نوع چمن در این مقطع زمانی ریکاوری می‌شد ولی در دو سال اخیر به دلیل فشردگی مسابقات، مسابقات لیگ طولانی شده است. دغدغه دوستان در سازمان لیگ هم قابل درک است. البته به نظرم می‌توانستند دیدار سوپر جام (بین پرسپولیس و تراکتور) را در یک زمین دیگر برگزار کنند. دوست داشتیم دوستان این موضوع را مدیریت کنند.

موسوی همچنین با اشاره به برگزاری یکی از مسابقات لیگ در ساعت ۲۱:۵۰ در ورزشگاه آزادی، گفت: به سازمان لیگ نامه زدیم تا ساعت این مسابقه را تغییر بدهند. همکاران بنده از نقاط دور به ورزشگاه می آیند و به دلیل محدودیت‌های رفت و آمد که از ساعت ۲۲ اعمال می‌شود، چطور می‌خواهند به خانه‌هایشان برگردند.