شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ایران#فوتبال#فوتبال ایران

مقصران حمله به اتوبوس پرسپولیس مشخص شدند

مهدی: حمله به اتوبوس پرسپولیس در اصفهان کار دو نوجوان بود/ قطعی برق ورزشگاه آزادی حاصل فرسودگی امکانات است

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد که حمله به اتوبوس تیم پرسپولیس در اصفهان توسط دو نوجوان ۱۸ ساله انجام شده است.

به گزارش مشرق، سهیل مهدی در خصوص قطعی برق ورزشگاه آزادی در دیدار استقلال - پدیده اظهار داشت: به هر لحاظ بحث فسرودگی زیر ساخت‌ها در فصول مختلف برای ما مشکل‌ساز می‌شود. به طور کلی بحث تکنولوژی است. ورزشگاه آزادی پایگاه ملی ماست و عزیزان شبانه‌روز کار می‌کنند. این انصاف نیست که این نکات (قطعی برق) مطرح شود و من مطمئنم بحث فقط به خاطر فرسودگی امکانات بود.

وی در مورد حمله به اتوبوس تیم پرسپولیس در اصفهان و روند رسیدگی به این پرونده تصریح کرد: مسیری که تیم پرسپولیس حرکت کرد، یک اتوبان بود. در مسیر از بالای یک پُل چند نارنجک دستی پرتاب شد که دو نارنجک به اتوبوس پرسپولیس برخورد کرد. خدا را شکر در وهله اول اتفاقی نیفتاد، چون با سرعتی که اتوبوس پرسپولیس داشت احتمال واژگونی اتوبوس نیز بود. خطر بزرگی بود که از سر پرسپولیس و فوتبال گذشت.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران ادامه داد: ما سعی کردیم شرایط را در اصفهان مدیریت کنیم. خوشبختانه بازی برگزار شد اما چون این اتفاق بیرون از ورزشگاه رخ داد و یگان امداد به‌عنوان اسکورت همراه تیم بود، بلافاصله پیگیری‌ها انجام شد و دو نوجوان زیر 18 ساله دستگیر شدند و در اختیار ارکان قضایی قرار گرفتند.

مهدی در واکنش به این پرسش که این دو نوجوان اهل کجا بودند، گفت: از حومه شهر اصفهان بودند و به هر حال شیطنت‌های نوجوانی بود. من دقیقاً گزارش‌های پلیس را مطالعه نکردم اما باشگاه ذوب‌آهن و سپاهان هم از این قضیه ناراحت هستند.

وی در خصوص زمان اعلام رأی این پرونده در کمیته انضباطی توضیح داد: در مورد کمیته انضباطی هم چون این کمیته‌ها مستقل از سازمان لیگ عمل می‌کنند خبری از آن نداریم.