شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس

رد کلیات دو طرح نمایندگان برای اصلاح آیین‌نامه در کمیسیون تدوین


رد کلیات دو طرح نمایندگان برای اصلاح آیین‌نامه در کمیسیون تدوین

سخنگوی کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس جزئیات جلسه صبح امروز کمیسیون متبوعش را تشریح کرد.

سمیه محمودی سخنگوی کمیسیون تدوین آییین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرزگاری تسنیم، در تشریح جزئیات جلسه امروز کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: رسیدگی به 2 طرح نمایندگان برای اصلاح مفاد آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در دستورکار جلسه صبح امروز اعضای کمیسیون تدوین آیین‌نامه قرار داشت.

وی با اشاره به موضوع طرح اول بیان کرد: در طرح اول که از سوی جعفر قادری نماینده شیراز تدوین شده بود که مربوط به انتخاب رئیس و دادستان دیوان محاسبات بود.

سخنگوی کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس در همین راستا ادامه داد: پس از بررسی و ارزیابی طرح مذکور و با توجه به اینکه این موضوع به صورت جامع‌تر در طرح اصلاحی دیگری آمده و مصوب شده است، بنابراین طرح مذکور از سوی اعضای کمیسیون رد شد.

محمودی با اشاره به دیگر دستورکار جلسه امروز اعضای این کمیسیون، اظهار کرد: طرح دیگری نیز در جلسه امروز بررسی شد که در آن آمده بود که پیشنهادات نمایندگان در مجلس چه در جلسه علنی رأی بیاورد و یا از سوی وکلای‌ملت رد شود برای اطلاع‌رسانی عمومی بارگذاری شده و منتشر شود که کلیات این طرح نیز از سوی اعضای کمیسیون تدوین آیین‌نامه رد شد.

سخنگوی کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس بیان کرد: طرح‌های دیگری از جمله برگزاری مجازی جلسات علنی برای اصلاح آیین‌نامه داخلی در دستورکار اعضای کمیسیون قرار دارد که در جلسات بعدی به آنها رسیدگی خواهد شد.

انتهای‌ پیام/