شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئیس جمهور#ایران#مجلس

تقدیر از مواضع صریح و انقلابی رئیس جمهور منتخب

تقدیر از مواضع صریح و انقلابی رئیس جمهور منتخب پیرو احقاق حقوق ملت ایران

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: مواضع صریح و انقلابی روز گذشته رئیس جمهور منتخب در نشست خبری پیرو احقاق حقوق ملت ایران جای تقدیر دارد. برای منتخب مردم آرزوی توفیق داریم.

به گزارش مشرق، علی نیکزاد در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات یکی از نمودهای جمهوریت در نظام‌های مردم سالاری دینی است و پیام این دوره از انتخابات یک «نه» بزرگ به تلاش‌های واهی شبکه‌های سعودی و صهیونیستی از یک سو و توهمات برخی بی بصیرت‌های متوهم داخلی از سوی دیگر بود که تلاش کردند انتخابات را تحریم کنند.

وی ادامه داد: مردم عزیز کشورمان با بصیرت خود، علی رغم مشکلات معیشتی و نگرانی از بیماری همه گیری کووید و تبلیغات صدها میلیاردی رسانه‌ها با فراخوان رهبری به صحنه آمدند تا بگویند گرچه از مسئولان و وضعیت موجود دلخور هستند، اما به انقلاب اسلامی پایبند و به حل مشکلات امیدوارند.

نیکزاد تصریح کرد: بنده این پیروزی را به رهبر عزیزتر از جانمان که محافظ اسلامیت و پاسدار جمهوریت نظام اسلامی و همواره همراه و در کنار مردم هستند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم. مجلس در عین پایبندی به تفکیک قوا و عمل به وظایف ذاتی نظارتی خود همراه و همکار دولت منتخب خواهد بود و از هیچ کوششی برای کاستن از آلام و مشکلات مردم دریغ نخواهد کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم با وجود مشکلات، مناعت طبع و بزرگواری خود را با حضور در پای صندوق‌ها نشان دادند، اکنون نوبت دولتمردان و همه قواست که نوکری خود را نشان دهند. هر کس که برای خود شأنی بالاتر از نوکری در مقابل ملت بزرگ قائل است، جایی در مجلس انقلابی، دولت مردمی و قوه قضائیه مقتدر نخواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه مردم آمدند، هم اکنون نوبت ما است تا برای رفع مشکلات آن‌ها بدویم و شب از روز نشناسیم چرا که در غیر این صورت در حق شهدا جفا کرده ایم، ادامه داد: حضور مردم در انتخابات تبلور بازگشت قدرت به مردم بود، برای منتخب مردم آرزوی توفیق داریم و امیدواریم دولت سیزدهم بتواند تا پایان مردمی، ولایی و انقلابی بماند.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم آمدند و اینک نوبت ماست، تاکید کرد: مواضع صریح و انقلابی  روز گذشته رئیس جمهور منتخب در نشست خبری پیرو احقاق حقوق ملت ایران جای تقدیر دارد. برای منتخب مردم آرزوی توفیق داریم. آنچه گفته شد منطبق با قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها است.

نیکزاد اظهارداشت: دولت آمریکا باید این پنبه را از گوش خود بیرون کند که بدون لغو همه تحریم‌ها تعهدی امضا شود، امیدواریم طرف‌های غربی پیام انتخابات ایران را درست و عاقلانه دریافت کنند و از هر فرصتی که نظام اسلامی برای آن‌ها فراهم کرده است، استفاده نمایند.

نیکزاد گفت: غربی‌ها هرچه توانستند تحریم کردند تا ملت ایران را به زانو درآورند، اما امروز دیدند که ملت ایران همچنان ایستاده است و به سوی قله‌ها در حرکت است، اما دشمنان این ملت یا در باتلاق درگیر شده یا مثل نتانیاهو و ترامپ به زباله دانی تاریخ سپرده شده‌اند.

منبع: میزان