به گزارش برنا؛ پرسپولیس موفق شد در سوپرجام تراکتور را از پیش رو بردارد و قهرمان شود.

سهراب انتظاری بازیکن سال‌های نه چندان دور سرخ‌پوشان در این خصوص گفت: اول از همه یک انتقاد می کنم، سوپرجام در تمام دنیا پیش از فصل برگزار می شود ولی متاسفانه در لیگ ما همه چیز برعکس است ولی با این حال من فکر می کنم بازی نسبتا خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم اما پرسپولیس بهتر بازی کرد و مستحق پیروزی هم بود. قهرمانی های پرسپولیس برای سال 1400 شروع شده و هواداران هم در چند وقت گذشته خیلی اذیت شدند. خیلی برای آنها حاشیه درست کردند و گفتند پرسپولیس وابسته به وزارت ورزش ولی بچه های ما نشان دادند در زمین بازی برنده مسابقه هستند. فکر می‌کنم پرسپولیس از این قهرمانی ها زیاد دیده ولی برای اینکه کمی روحیه هواداران عوض شود و حال دلشان خوب باشد این قهرمانی لازم بود و مبارک هواداران باشد. ما با همت این بازیکنان در سال 1400 دو سه قهرمانی دیگر هم به دست می آوریم.

او درباره صحبت‌های رسول خطیبی در مورد دکتر مسعود سطانی‌فر و ارتباط کسب این جام با وزارت ورزش ادامه داد: من فکر می کنم این صحبت ها برای توجیه شکست خودشان زده شده. آنها نباید خودشان را پشت این حرفا قایم کنند. یک سرمربی باید منطق را بپذیرد و باید قبول کند پرسپولیس الان بهترین تیم آسیا است و می‌توانم به جرات این را بگویم قهرمانی با اما و اگر و اتفاق به دست نمی آید و به اذعان کارشناسان پرسپولیس در این چهار سال هم فوتبال خوبی بازی کرده و اینکه قهرمانی های ارزشمندی برای هواداران کسب کرده است. ذهن هواداران را نباید به هم ریخت گرچه هواداران‌ بسیار باهوش هستند ولی با زدن این حرفا نباید ذهن هواداران تراکتور را به هم ریخت.

بازیکن اسبق پرسپولیس درمورد گلزنی عیسی آل‌کثیر در سوپرجام و 10 گله شدن با پیراهن پرسپولیس عنوان کرد: ما هواداران از او تشکر می‌کنیم. از عیسی توقع نداشتیم چون 6 ماه سختی را سپری کرده و واقعا دست مریزاد که با دست پر و با انگیزه برگشته. در کنار عیسی، مغانلو را داریم که انشاالله مصدومیتش کامل برطرف شود و از آن طرف ترابی هم هست و خط حمله طوفانی داریم. امیدوارم عیسی همین روند را ادامه بدهد، اگر بازیکن گل بزند و تیم نتیجه نگیرد فایده ای ندارد ولی اینکه گل بزنی و همراه با قهرمانی باشد حال عجیبی دارد.

انتظاری در پایان درمورد اینکه پرسپولیس می‌تواند در لیگ بیستم پنجمین قهرمانی متوالی‌اش را کسب کند یا خیر افزود: فکر می کنم دور از دسترس نیست. البته ناگفته نماند سپاهان رقیب اصلی تیم پرسپولیس است و با تمام احترامی که برای این تیم و هواداران خوب اصفهانی قائل هستیم فکر می کنم که پرسپولیس اگر همین روند را ادامه بدهد و چوب لای چرخ باشگاه نگذارند می‌تواند قهرمان شود چون واقعا فوتبال پرسپولیس یک پله بالاتر از سایر تیم ها است و خیلی زیبا و حساب شده بازی می کند. نسبت به چند سال اخیر امسال تیم پرسپولیس هم با تجربه تر شده و هم قشنگ و زیبا فوتبال بازی می کند. با این مهره هایی که به تیم اضافه شدند پرسپولیس شرایط این را دارد که پنجمین قهرمانی را به ارمغان بیاورد.