شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

باشگاه استقلال مربی ایتالیایی را فراری داد!

شرایط باشگاه استقلال برای امضای قرارداد با مربی ایتالیایی باعث دور شدن او از آبی ها شده است.

باشگاه استقلال مربی ایتالیایی را فراری داد!

به گزارش منیبان؛ فرهاد مجیدی در آخرین مصاحبه خود علیه مدیریت باشگاه استقلال صحبت های عجیبی را مطرح کرد و مدعی شد در قراردادی که برای پین ارسال شده بندی وجود دارد که او نمی تواند بابت پرداخت نشدن مطالباتش به فیفا شکایت کند.

مددی اما در جواب مصاحبه مجیدی گفته بود در ارسال پیش قرارداد گابریله پین از وکلای با تجربه استفاده کرده ولی حالا پیگیری ها نشان می دهد در پیش نویس قرارداد مربی ایتالیایی شروط عجیب دیگری هم وجود دارد، مثل اینکه مربی حتی یک سال بعد از اتمام قراداد هم نمی تواند علیه مدیریت باشگاه استقلال مصاحبه کند و در صورت رخ دادن چنین اتفاقی استقلال می تواند به دادگاه CAS شکایت و ادعای خسارت کند.

این موضوع اگرچه غیر حرفه ای نیست اما به نظر می رسد دلیل گنجاندن چنین بندی این است مدیران استقلال به خوبی می دانند نمی توانند سر موعد مقرر قرارداد پین را پرداخت کنند و به همین دلیل هم می خواهند هرطور که شده از تنش های احتمالی جلوگیری کنند.

شنیدیم در پیش نویس قرارداد پین بند دیگری وجود دارد که در آن آمده استقلال می تواند هر زمان که خواست قرارداد او را در میانه راه فسخ کند، بدون اینکه این مربی ایتالیایی حق شکایت داشته باشد و باشگاه مجبور به پرداخت خسارت بشود