شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#دسته اول#لیگ دسته اول

هفته سی‌ام لیگ دسته اول؛

صعود جالب شاهین به رده سوم جدول/ جای تهرانی‌ها در صدر محکم شد

صعود جالب شاهین به رده سوم جدول/ جای تهرانی‌ها در صدر محکم شد

هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال شب گذشته با انجام ۹ بازی برگزار شد و دو تیم صدرنشین تهرانی جای خود را در بالای جدول محکم‌تر کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته سی‌ام رقابتهای لیگ دسته اول، شب گذشته ۹ بازی برگزار شد که ماحصل آن محکم شدن جای پای هوادار و بادران با هدایت رضا عنایتی و امید روانخواه در صدر جدول و اضافه شدن فاصله آنها با نزدیک ترین تعقیب کننده بود.

در یکی از بازی‌های حساس دیشب تیم صدرنشین هوادار در حالی که ابتدا با یک گل از تیم سقوط کرده گل ریحان عقب افتاد، ۴ بار گل زنی کرد تا با ۵۳ امتیاز و تفاضل گل ۱۴ در صدر جدول قرار بگیرد.

بادران دیگر تیم تهرانی که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته توانست در دیداری دشوار و نزدیک تیم پارس جنوبی جم را در جم با نتیجه ۲ بر یک شکست داده تا آنها نیز با ۵۳ امتیاز و تفاضل گل ۱۱ در رده دوم جدول قرار بگیرند.

فجر سپاسی شب گذشته مقابل استقلال خوزستان در اهواز بدون گل مساوی کرد. شاهین بوشهر از این فرصت بهترین استفاده را برد و با پیروزی جالب توجه یک بر صفر مقابل خیبر در خرم آباد ۴۹ امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد و سپاسی در جایگاه چهارم قرار گرفت.

آرمان گهر نیز با نتیجه ۴ بر یک نود ارومیه را شکست داد تا نود هم یک گام به سقوط به لیگ دو نزدیک شود. رایکا نیز با پیروز قربانی توانست شهرداری آستارا را با یک گل شکست دهد تا بقای این تیم در لیگ برتر قطعی شود.

مس کرمان که هفته‌هاست روی ریل ناکامی حرکت می‌کند، شب گذشته هم با یک گل مغلوب ملوان شد تا با ۴۶ امتیاز در رده ششم جدول باقی مانده و فاصله امتیازی‌اش تا صدر جدول ۷ امتیاز شود و آنها تا حدود زیادی از صعود به لیگ برتر ناامید شوند.

خلاصه نتایج هفته سی‌ام رقابتهای لیگ دسته اول به شرح زیر است؛

ملوان یک - مس کرمان صفر
رایکا بابل یک - شهرداری آستارا صفر
قشقایی شیراز صفر - خوشه طلایی صفر
هوادار ۴ - گل ریحان البرز یک
خیبر خرم آباد صفر - شاهین بوشهر یک
چوکا تالش ۲ - استقلال ملاثانی یک
آرمان گهر ۴ - نود ارومیه یک
پارس جنوبی جم یک - بادران ۲
استقلال خوزستان صفر - فجر سپاسی صفر

جدول لیگ دسته اول در پایان هفته سی‌ام

صعود جالب شاهین به رده سوم جدول/ جای تهرانی‌ها در صدر محکم شد