شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#مجیدی

اولیایی در گفتگو با مهر:

مددی و مجیدی دست از لجبازی بردارند/ هوادار استقلال گناه نکرده است

مددی و مجیدی دست از لجبازی بردارند/ هوادار استقلال گناه نکرده است

مدیرعامل پیشین استقلال با بیان اینکه دلیل اصلی جنجال‌های اخیر در این باشگاه نبود کمیته فنی است، گفت: مجیدی و مددی را به آشتی دعوت می‌کنم چون استقلال جای لجبازی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، تنش‌های موجود بین احمد مددی و فرهاد مجیدی مدیرعامل و سرمربی استقلال این روزها به بزرگ‌ترین چالش استقلال موجود شده و مصاحبه‌ها و بیانیه‌های متعدد این دو علیه هم پای بازیکنان را هم به میان کشیده است.

سید کاظم اولیایی کارشناس فوتبال و مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: قبل از هر چیز مددی و مجیدی را به صلح به سود استقلال و هوادارانش دعوت می‌کنم. دعوای این دو هیچ نفعی برای خودشان و تیم ندارد و باعث می‌شود دود این اختلافات به چشم هواداران برود. مگر هواداران استقلال چه گناهی کردند که در این وضعیت باید شاهد این جنجال هم باشند؟

رییس هیات مدیره کانون پیشکسوتان استقلال گفت: زمانی که ابتدای فصل محمود فکری خواست از نساجی به استقلال بیاید، از کانون پیشکسوتان رخصت گرفت و این کار قشنگی بود. همان روز ما به او پیشنهاد دادیم برای تقویت خودش و تیمش یک کمیته فنی قوی تشکیل شود، که البته این اتفاق نیفتاد.

اولیایی تصریح کرد: اگر امروز شاهد این جنجال و چالش بین مدیرعامل و سرمربی هستیم، اصلی ترین دلیل آن نبود همان کمیته فنی است. خلاء کمیته فنی امروز به این شکل خودش را نشان می‌دهد و ممکن است در آینده هم به صورت‌های دیگر دیده شود. توصیه‌ام به تصمیم سازان در باشگاه استقلال این است که حتی‌المقدور در اولین فرصت اقدام به تاسیس یک کمیته فنی نمایند.

مددی و مجیدی دست از لجبازی بردارند/ هوادار استقلال گناه نکرده است
کاظم اولیایی

کارشناس فوتبال گفت: تشکیل کمیته فنی کار امروز و فردا نیست و یک برنامه‌ریزی می‌خواهد. اما استقلال امروز نیاز به یک اقدام عاجل و کوتاه مدت برای رفع این مشکلات دارد و من توصیه می‌کنم برای خاتمه دادن به این جنجال، عقلا به میدان آمده و با ریش سفیدی مشکل مددی و مجیدی را حل کنند و از این دو می‌خواهم با درک جایگاه خود و اهمیت ختم غائله را به سود تیم و هواداران اعلام نمایند.

رئیس هیات مدیره شرکت پیشکسوتان استقلال گفت: اصلی ترین مشکل این سالهای استقلال حضور مددی و امثال مددی در مدیریت آن نیست. مشکل بزرگ باشگاه این است که قدرت تصمیم‌گیری خارج از باشگاه است نه داخل آن.

وی افزود: تا زمانی که قدرت تصمیم‌گیری به داخل باشگاه باز نگردد، آش همین آش و کاسه همین کاسه است. باید قدرت تصمیم‌گیری به داخل باشگاه بازگردد؛ حتی اگر تصمیم اشتباه هم گرفته شد، بهتر از این است که تصمیمات خارج از باشگاه گرفته شود.

اولیایی تصریح کرد: الان در وزارت ورزش هر معاون و مشاور و حتی مدیر کلی یک سهم از پست‌های استقلال می‌خواهد و جنگ قدرت شده بلای جان. یکی می‌خواهد مدیر عامل تعیین کند، یکی دنبال تعیین معاون است و دیگری دنبال سهم گرفتن از یک پست دیگر. حتی صدای مجیدی هم چندی قبل در آمد و با صراحت گفت دخالت‌های وزارت ورزش قدرت تصمیم‌گیری را از داخل باشگاه گرفته است.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال خاطرنشان ساخت: زمانی هم که بنده مدیر باشگاه استقلال بودم، در همه آن سال‌ها تصمیم گیرندگان اصلی ورزش و فوتبال پرسپولیسی بودند، اما هیات مدیره وقت به قدری قوی بود که هرگز اجازه دخالت در امور باشگاه را به بالادستی‌ها نمی‌داد و استقلال خود را کاملاً حفظ کرده بود. باید استقلال بار دیگر به همان جا برسد که هیات مدیره برای آن تصمیم بگیرد نه اینکه تصمیمات اصلی در جای دیگری گرفته شود.