شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیسی‌ها

تصاویر خوشحالی جنجالی مهدی قایدی در واکنش به پرسپولیسی‌ها

مهدی قایدی پس از باز کردن دروازه پدیده، خوشحالی معروف مطهری را به نمایش گذاشت و شروع به گیتار زدن کرد.

تصاویر خوشحالی جنجالی مهدی قایدی در واکنش به پرسپولیسی‌ها

خبرورزشی - در لحظاتی که استقلال به شدت تحت فشار قرار داشت و دوبار نیز تیر دروازه این تیم در لحظات پایانی به لرزه در آمد، روی یک ضد حمله مهدی قایدی موفق شد گل دوم بازی را به ثمر برساند تا خیال مجیدی را بابت کسب سه امتیاز، راحت کند.

قایدی پس از گلزنی و باز کردن دروازه پدیده، شادی ویژه ای که ارسلان مطهری همواره انجام می داد را به نمایش گذاشت. او به کنار زمین رفت و با قرار گرفتن مقابل فلش های عکاسان و با به صدا درآوردن گیتاری که به شادی خاص مطهری تبدیل شده است، اینگونه شادی اش را بابت باز کردن دروازه حریف نشان داد.

پس از صعود استقلال از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به دور یک هشتم نهایی، ارسلان مطهری با انتشار یک استوری از رختکن تیمش، با ژست خاصی که گرفته بود کلمه "گروه مرگ؟" را نوشت و به نوعی اعلام کرد که استقلالی ها در یکی از سخت ترین گروه های ACL به عنوان صدرنشین صعود کرده اند.

پس از دربی برگشت استقلال و پرسپولیس که با برتری سرخپوشان به پایان رسید، بازیکنان پرسپولیس آن شادی ارسلان مطهری را دستمایه تمسخر قرار دادند و مشابه آن عکس را در اتوبوس تیم تکرار کرده و آن را در استوری هایشان منتشر کردند. حتی در قهرمانی شب گذشته این تیم در دیدار سوپرجام، عیسی آل کثیر در ویدیویی و با خنده، عبارت گیتار زدن را به زبان می آورد که اینگونه به نظر می رسد مخاطب او ارسلان مطهری است.

این ویدیوی آل کثیر در فضای مجازی منتشر و با واکنش های زیادی نیز همراه بود. امشب نیز قایدی پس از باز کردن دروازه پدیده، شادی گیتار زدن ارسلان مطهری را تکرار کرد تا اینگونه به نظر برسد که باشوی کوچک به نوعی از هم تیمی خود در برابر بازیکنان رقیب حمایت کرده است.

در این زمینه بخوانید:

تصاویر خوشحالی جنجالی مهدی قایدی در واکنش به پرسپولیسی‌ها

تصاویر خوشحالی جنجالی مهدی قایدی در واکنش به پرسپولیسی‌ها