لو رفتن تبهکار زن به خاطر مانتو گل گلی / فریده در مقابل دوربین چه کرد؟ + عکس

راز سرقت های زن جوان به خاطر مانتو گل گلی اش فاش شد.خانم سارق جوان که النگو های یک دختر بچه را دزدیده بود از روی مانتو گلدار ش شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش رکنا، زن جوان که النگوهای یک دختر بچه را سرقت کرده بود به خاطر مانتوی گلداری که هنگام سرقت به تن داشت شناسایی و دستگیر شد.

عصر روز چهاردهم اردیبهشت زن جوانی با مراجعه به پلیس از سرقت النگوی طلای دخترش خبر داد و گفت: ساعت 6 بعد از ظهر دخترم مژده جلوی خانه در حال دوچرخه سواری و بازی کردن بود که ناگهان یک خانم ناشناس به سمت او آمد و شروع به صحبت با فرزندم کرد و بعد از بافتن موی سرش و بازی کردن با او توانسته در یک لحظه با غفلت دخترم النگو را از دستش سرقت و فرار کند.

سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: بعد از تشکیل پرونده شاکی در پایگاه چهارم پلیس آگاهی فاتب، کارآگاهان این پایگاه برای بررسی تصاویر دوربین مداربسته به آدرس محل سرقت مراجعه کردند و با مشاهده تصاویر سارق دریافتند وی یک خانم جوان حدود 35 ساله با مانتوی گلدار و روسری طوسی بوده است که بعد از بررسی تصاویر دوربین‌های مجتمع هویت وی به‌نام «فریده» شناسایی شد و در ادامه پیگیری‌ها، تصویر متهم مورد تأیید شاکی و دخترش قرار گرفت و اعلام کردند که این زن همان سارق است، بعد از هماهنگی قضایی حکم جلب متهم صادر و مأموران موفق شدند، «فریده» را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بعد از جلب متهم و در بازرسی خانه وی، همان مانتوی گلدار که در زمان سرقت پوشیده بود در خانه اش کشف شد و بعد از مواجهه حضوری بین شاکی و متهم، دختر کوچولو بیان کرد که وی همان سارق النگوی من است. متهم در ادامه ضمن اعتراف به سرقت گفت النگو را به فردی فروخته است که رسیدگی به پرونده برای شناسایی مالخر و سایر سرقت‌های متهم ادامه دارد.