به گزارش برنا؛ با برگزاری دیدارهای معوقه امروز بین تیم های فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان تعداد بازی های تمام تیم های حاضر در این فصل از لیگ برتر به عدد 23 خواهد رسید تا ادامه دیدارهای جذاب این فصل با تعداد بازی های مساوی پیگیری شود. در آخرین بازی معوقه این فصل از لیگ بیستم، در دیداری تمام جنوبی شاهد دربی استان خوزستان هستیم بازی که شاگردان جواد نکونام در بازی خانگی شان باید به مصاف یاران محمود فکری در نفت مسجد سلیمان بروند.

فولادی ها که در هفته های اخیر در لیگ برتر نتایج جالبی را کسب نکرده اند در حالی برای این بازی آماده می شوند که امیدوار هستند با موفقیت در بازی های باقی مانده به اوضاع خود در جدول رده بندی سر و سامان داده و همچنان شانس خود را برای کسب سهمیه در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا دنبال کنند. قرمزهای اهوازی از 22 بازی قبلی خود 31 امتیازی هستند. این در شرایطی است که در آن سوی میدان نفتی ها با همین تعداد بازی موفق به کسب 27 امتیاز شده اند.

یکی از جذاب ترین نکات این دیدار تقابل نکونام و فکری کاپیتان های سابق استقلال در این بازی روبروی هم است که بدون شک می تواند اتفاقات جذابی را به همراه داشته باشد. 3