شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

سیدحسین حسینی:

همیشه مدیریت استقلال مشکل دارد/ الهلالی‌ها به امکانات ما می‌خندند

همیشه مدیریت استقلال مشکل دارد/ الهلالی‌ها به امکانات ما می‌خندند

کاپیتان تیم استقلال گفت: چرا در این چند سال اخیر همیشه مدیریت استقلال مشکل داشته و نمی تواند امکاناتی در حد نام این تیم فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حسین حسینی بعد از پیروزی آبی پوشان مقابل شهر خودرو اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم. در هفته گذشته از نظر روحی روانی شرایط خوبی نداشتیم و مشکلات زیادی داشتیم. آنطور که باید برای برای این بازی آماده نبودیم. شهرخودرو هم تیم خوبی بود و خدا را شکر که در این بازی برنده شدیم.

حسینی در ادامه بیان داشت: درباره مشکلات تیم باید بگویم در این چند سال اینقدر گفتیم و درباره مشکلات صحبت کردیم خودمان خسته شدیم. شما زمین تمرین و امکانات ما را ببینید که اصلاً در حد نام استقلال نیست. نمی‌دانم چرا در این چند سال اخیر استقلال از نظر مدیریتی به مشکل خورده. نمی‌خواهم از مددی یا فرد دیگری نام بیاورم و تنها این سئوال را مطرح می‌کنم که چرا در این چند سال اخیر هر فردی مدیرعامل استقلال شده تیم این‌طور به مشکل خورده است؟

کاپیتان آبی پوشان تصریح کرد: بعضی از بچه‌ها ۳۰ و بعضی‌ها ۵۰ درصد گرفتند. سال‌های گذشته هیچ وقت تا این حد مشکل نداشتیم و در این فصل مشکلات ما در حد فاجعه بوده و بازیکنان جوان ما دنبال قرض و کارت به کارت هستند تا مشکل شان را حل کنند. تیم بزرگی مثل استقلال که این همه هوادار دارد و می‌تواند در آسیا عرض اندام کند حیف است و نباید در حقش اجحاف شود.

وی افزود: ما چیز زیادی نمی‌خواهیم، مبلغ قرارداد و یک زمین تمرین تنها خواسته ماست. چند وقت دیگر با الهلال بازی داریم و اگر آنها امکانات ما را ببینید خنده شان می‌گیرد. اگر قرار باشد در زمین با الهلال بازی کنیم باید شرایطمان برابر باشد.

حسینی تصریح کرد: یک زمان می‌گفتند فوتبالیست‌ها پولکی هستند اما ما شغل مان همین است و تا یک سنی می‌توانیم پول در بیاوریم و روی این پول‌ها حساب کرده‌ایم. مرادمند هم برای چکی که داده بود روی مبلغ قراردادش حساب کرده بود. دلم برای بازیکنان جوان می‌سوزد که دنبال دو سه تومان هستند.