شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#دربی#تراکتور#فوتبالی

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرورزشی:

قهرمان لیگ می‌شویم/ دربی را هم می‌بریم و قهرمان حذفی می‌شویم

محمد پنجعلی کاپیتان پیشین پرسپولیس گفت: پرسپولیس فوتبالی به مراتب بهتر از تراکتور ارائه کرد و برد پرسپولیس مقابل حریف تبریزی هیچ ربطی به مسایل بیرونی نداشت.

قهرمان لیگ می‌شویم/ دربی را هم می‌بریم و قهرمان حذفی می‌شویم

خبرورزشی - محمد پنجعلی مربی و کاپیتان سرخپوشان تهرانی درباره رویارویی پرسپولیس با تراکتور در سوپرجام به خبرورزشی گفت: من تعجب می کنم از اینکه تراکتوری‌ها حرف از نقش وزیر ورزش و دولتی‌ها در قهرمانی پرسپولیس می‌زنند در حالیکه برد پرسپولیس در مقابل تراکتور هیچ ربطی به این مسائل نداشت و سرخپوشان یک سر و گردن بالاتر از تراکتور نشان دادند و این بهانه جویی ها واقعاً بی دلیل است.

وی افزود: پرسپولیس با یک گل تراکتور را شکست داد این در حالی بود که اگر شانس با سرخپوشان یار بود می‌توانستند حتی بیش از سه گل به تراکتور بزنند و متاسفانه سرمربی تراکتور برای توجیه این شکست زمین و زمان را بهانه می‌کند در حالی که همه می دانند دیگر دوره این حرف ها تمام شده است.

پنجعلی ادامه داد: این پرسپولیس دوباره قهرمان لیگ برتر می شود و مطمئن باشید در دربی حذفی نیز استقلال را شکست می‌دهد اگر بچه ها هم اینقدر با انگیزه باشند بی‌گمان دو جام دیگر را نیز تصاحب خواهند کرد و یک رکورد جاودانه از خود به جای خواهند گذاشت.