شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#لیگ برتر

وعده مربی پیشین استقلال برای کسب نتیجه در لیگ برتر

حنیف عمران زاده : امیدواریم از تیم فولاد بتوانیم امتیاز بگیریم

حنیف عمران زاده ، مربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت : تلاش خود را می‌کنیم تا از بازی با فولاد امتیاز بگیریم و روی نقاط مثبت و منفی فولاد کار کردیم.

حنیف عمران زاده ، مربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت : تلاش خود را می‌کنیم تا از بازی با فولاد امتیاز بگیریم و روی نقاط مثبت و منفی فولاد کار کردیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حنیف عمران زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان اظهار داشت:

هر دو تیم انگیزه دارند و بازی سختی داریم. فولاد دو دیدار گذشته خود را با شکست پشت سر گذاشته است. ما هم می‌خواهیم روند رو به رشد خود را ادامه دهیم و شرایطمان را برای بقا تثبیت کنیم. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا از این بازی امتیاز بگیریم و روی نقاط مثبت و منفی فولاد کار کردیم. امیدوارم فردا روز بازیکنان ما باشد و نتیجه خوبی در این دیدار خارج از خانه بگیریم.

وی درباره مصدومان تیم نفت مسجدسلیمان برای دیدار مقابل فولاد گفت:

تنها مصدوم ما عباس عسکری است و سایر بازیکنان را در اختیار داریم. امیدوارم فردا (سه‌شنبه) یک عده بازیکن شیر و قوی در زمین داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که آیا تعطیلات لیگ برتر، روی نفتی‌ها تأثیر مثبت داشته است یا منفی، بیان کرد:

تعطیلات به ضرر تیم‌هایی مانند ماست که نتایج رو به بالایی گرفته‌اند و هر یک ماه یک بار بازی می‌کنند. مدیران مسجدسلیمان زحمت کشیدند و بعد از چند روز تمرین در تهران، تمرینات خود را در مسجدسلیمان ادامه می‌دهیم. این وقفه‌ها به خاطر تیم ملی بوده است و به سازمان لیگ حق می‌دهیم. خیلی سخت است که ماهی یک بار بازی کنید و بدن بازیکنان را آماده نگه دارید.

عمران‌زاده با بیان اینکه نفت مسجدسلیمان با تدابیر کادر فنی توانسته است روزهای خوبی را پشت سر بگذارد، تصریح کرد:

روی نقاط ضعف و قوت خود کار کنیم تا آماده بازی شویم. می‌دانیم در شرایط دوری از مسابقات و بازی کردن به صورت یک بار در ماه، حفظ آمادگی بازیکنان خیلی سخت است. با تدبیر فکری و برنامه‌ای که او در تمرینات در نظر گرفته است، بدن‌ها را برای بازی با فولاد خوب نگه داشتیم.