شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#مشهد

حاشیه دیدار استقلال - پدیده| جمع‌آوری بنرهای تبلیغاتی و خوش و بش یاران قدیمی


حاشیه دیدار استقلال - پدیده| جمع‌آوری بنرهای تبلیغاتی و خوش و بش یاران قدیمی

پیش از آغاز دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پدیده مشهد بنرهای تبلیغاتی از روی سکوهای ورزشگاه آزادی جمع‌آوری شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و پدیده مشهد از ساعت 19:15 امروز (دوشنبه) در دیداری معوقه از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

* با توجه به تهدید سازمان لیگ و باشگاه استقلال برای عدم برگزاری بازی به دلیل نصب بنرهای تبلیغاتی روی سکوهای ورزشگاه آزادی، در هنگام گرم کردن بازیکنان بنرها جمع‌آوری شد.

* به دلیل سخنرانی آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب مردم در سالن 12 هزار نفری آزادی، اجازه ورود خبرنگاران به داخل ورزشگاه داده نشد و آنها مجبور شدند با خودروهای خود با طی کردن مسافت طولانی از در خانه کشتی وارد ورزشگاه شوند.

* زمانی که خبرنگاران به محل جایگاه خود رسیدند، در جایگاه خبرنگاران قفل بود و پس از گذشت دقایقی مسئولان ورزشگاه در را باز کردند.

* فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، هروویه میلیچ، احمد موسوی و رشید مظاهری به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست دادند. شیخ دیاباته مهاجم خارجی استقلال نیز هنوز به ایران بازنگشته است.

* روی نیمکت استقلال، مهدی قایدی، سینا خادم‌پور، بابک مرادی، متین کریم‌زاده، آرش داج‌لیری، سعید مهری، محمد دانشگر، سبحان خاقانی و سینا سعیدی‌فر حضور دارند.

* اشکان نامداری مربی دروازه‌بان‌های پیشین استقلال و فعلی پدیده قبل از شروع بازی به سمت فرهاد مجیدی رفت و او را در آغوش گرفت.

* پیش از آغاز بازی، مجیدی و دستیارانش به سمت نیمکت پدیده رفتند و با سیدمهدی رحمتی و محمد نوازی خوش‌وبش کردند. رحمتی نیز با نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال برخورد گرمی داشت.

* همه بازیکنان استقلال پیش از بازی به سمت رحمتی و نوازی رفتند. سیدحسین حسینی و رحمتی که با یکدیگر در استقلال رقیب بودند با هم دست دادند. 

* امین قاسمی‌نژاد مهاجم پدیده که در نیم‌فصل نتوانست به استقلال بپیوندد برخورد گرمی با بازیکنان این تیم داشت.

انتهای پیام/