شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون فوتبال#کی روش

واکنش عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به شایعه بازگشت کارلوس کی روش

مشکلات مالی کارلوس کی روش را از تیم ملی دور کرده است

کارلوس کی روش در یک قدمی هدایت تیم ملی عراق

یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مدعی شد که با توجه به مشکلات مالی فدراسیون، حضور کارلوس کی روش در تیم ملی چندان شدنی نیست، چرا که توان مالی پرداخت دستمزد او در حال حاضر وجود ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کارلوس کی روش به یک دلیل خاص که مربوط به مدیریت فدراسیون فوتبال است به احتمال فراوان سرمربی تیم ملی نخواهد شد.

حتی اگر اعضای هیات رئیسه با ادامه حضور اسکوچیچ در تیم ملی مخالفت کنند کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی نخواهد شد.

یکی از اعضای هیات رئیسه در این باره به خبرنگار ما گفت:

این روزها بحث حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی مطرح شده است در حالی که ابتدا بحث ادامه حضور اسکوچیچ در تیم ملی مطرح است و در نشست جدید حتما اعضای هیات رئیسه در این باره صحبت خواهند کرد اما به نظر می‌رسد حتی اگر در این باره به اجماع نرسیم به سمت کارلوس کی‌روش نخواهیم رفت به این خاطر که دستمزد این مربی بالاست و پرداخت آن در توان فدراسیون فوتبال نیست. فدراسیون فوتبال در گذشته همه درآمدها و کمک‌های دریافتی را صرف تیم ملی می‌کرد در حالی که ما تیم‌های ملی دیگری را هم در بخش آقایان و بانوان داریم و باید هزینه برای همه تیم‌ها باشد نه تنها یک تیم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر این دستمزد از سوی وزارت ورزش و جوانان بر آورده شود آیا باز هم اعضای هیات رئیسه با حضور او مخالفت خواهند کرد؟ گفت:

وزارت ورزش و جوانان هیچ گاه دستمزد مربیان تیم‌های ملی را پرداخت نمی‌کرده و بیشتر دستمزد کارلوس کی‌روش از محل در آمدها پرداخت می‌شده اما اکنون درآمدهای فدراسیون فوتبال نزد فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا مسدود است. وزارت ورزش و جوانان و دیگر نهادهای دولتی به فدراسیون فوتبال کمک کرده اند اما این کمک منجر به پرداخت دستمزد مربیان خارجی نشده است. دیدید که اخیرا فدراسیون فوتبال برای پرداخت بدهی اش به شستا دچار مشکل شده است.

وی پیش بینی کرد اعضای هیات رئیسه با ادامه حضور اسکوچیچ در تیم ملی موافقت کنند.