شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت#بهمن موتور#طرح#فروش#فیدلیتی#قطعی#جدول#ساعت#شروع

طرح فروش فیدلیتی بهمن موتور با قیمت قطعی + جدول قیمت و ساعت شروع

بهمن موتور به عنوان یکی از خودروسازان بزرگ داخلی، عرضه محصولات جدیدی همچون دیگنیتی و فیدلیتی را در دستور کار خود قرار داده تا بتواند تنوعی در بازار تکراری و رکود زده خودروی کشور ایجاد کند.

طرح فروش فیدلیتی بهمن موتور با قیمت قطعی + جدول قیمت و ساعت شروع

به گزارش منیبان، بهمن موتور حال در جدیدترین طرح فروش خود، شاسی بلند فیدلیتی را با قیمت قطعی و در دو مدل ۵ نفره و ۷ نفره به مشتریان عرضه خواهد کرد.

در شرایط فروش جدید بهمن موتور که از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۱ تیرماه ۱۴۰۰ آغاز خواهد شده و تنها تا ساعت ۱۶ همان روز اجرا خواهد شد، خودروی فیدلیتی به صورت نقدی و با قیمت ۶۵۵ میلیون تومانی در مدل پرایم تیپ ۱ ( ۵ نفره) و قیمت ۶۷۰ میلیون تومانی در مدل پرایم تیپ ۲ ( ۷ نفره) عرضه خواهد شد و مشتریان می توانند پس از ثبت نام، ماشین خود را در هفته سوم مردادماه امسال تحویل بگیرند.

خودروقیمت (ریال)موعد تحویل
فیدلیتی پرایم تیپ ۱ (۵ نفره)۶,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰هفته سوم مردادماه
فیدلیتی پرایم تیپ ۲ (۷ نفره)۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰هفته سوم مردادماه


لازم به توضیح است که خودروی فیدلیتی از موتوری با حجم دقیق ۱۴۹۸ سی سی و مجهز به توربوشارژر استفاده می کند که میزان خروجی قدرت آن در محدوده ۵۵۰۰ دور بر دقیقه به حداکثر ۱۵۵ اسب بخار رسیده و میزان خروجی گشتاور آن هم در محدوده ۱۷۵۰ دور بر دقیقه به حداکثر ۲۳۰ نیوتن متر خواهد رسید که از جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک دوکلاچه برای دریافت و انتقال نیروی آن به چرخ ها استفاده می شود.