شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#اتوبوس

تصادف فجیع پژو با اتوبوس در بزرگراه لشکری

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع یک فقره تصادف با اتوبوس و مصدوم شدن دو نفر خبر داد.

تصادف فجیع پژو با اتوبوس در بزرگراه لشکری

به گزارش منیبان؛ سرهنگ احسان مومنی، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: شب گذشته وقوع یک فقره تصادف جرحی در محور بزرگراه لشکری محدوده پل صنایع هوایی به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت یکدستگاه سواری پژو که در این محدوده در حال تردد بوده به شدت با یکدستگاه اتوبوس بخش خصوصی برخورد می نماید .

مومنی گفت: این برخورد به حدی شدید بوده که دو نفر مجروح نیز در پی داشته است و هر دو وسیله به علت این حادثه در در محل متوقف و غیر قابل حرکت بودند .

او بیان کرد: تیم کارشناسی  منطقه 5 پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و  ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار ، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

این مقام انتظامی ادامه داد : با حضور عوامل اورژانس، خدمات درمانی سرپایی انجام، ولی به علت شدت ضربه وارده این دو مصدوم به بیمارستان منتقل شدند  .

مومنی  بیان کرد : در خصوص این تصادف کروکی جرحی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری شد.

او از رانندگان خواست ضمن رعایت حق تقدم در حین رانندگی و احترام به حقوق دیگر رانندگان   از سرعت و سبقت مخصوصا در مواقع تاریکی هوا که دید راننده محدود می گردد جدا خودداری نموده در حین رانندگی از انجام هرگونه حرکات نمایشی  و مخاطره آمیز  جدا خودداری نمایند و همیشه و در همه حال و در حین رانندگی به جلو توجه داشته باشند .