شهر خبر

برنامه حضور بازیکنان در تیم ملی فوتسال مشخص شد

برنامه حضور بازیکنان در تیم ملی فوتسال مشخص شد

تیم ملی فوتسال ایران تا پیش از شروع لیگ برتر دو اردوی دیگر خواهد داشت و از ۲۲ مردادماه و با تعطیلی لیگ، مجددا اردوهایش را برای جام جهانی از سر می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، لیلا یارمحمدی، رئیس دپارتمان فوتسال در خصوص برنامه‌ها و اردوهای آماده سازی تیم ملی فوتسال تا شروع رقابت‌های جام جهانی لیتوانی ۲۰۲۱ عنوان کرد: با توجه به ارائه برنامه‌های کادر فنی تیم ملی، اردوهای آماده سازی ملی پوشان به صورت منظم در حال برگزاری و پیگیری است. تا پیش از آغاز مسابقات فصل جدید لیگ برتر بازیکنان دو مرحله اردوی تدارکاتی را به ترتیب در تاریخ‌های ۲ تا ۶ تیرماه و ۹ تا ۱۵ تیرماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌کنند.

وی افزود: مسابقات لیگ برتر فصل از روز پنجشنبه ۷ مردادماه آغاز می‌شود. بازیکنان تیم ملی از ۱۵ تیرماه لغایت ۲۲ مردادماه در اختیار باشگاه‌ها قرار می‌گیرند. بعد از پایان هفته چهارم طبق برنامه‌ای که کادر فنی تیم ملی فوتسال به ما ارائه کرده، بلافاصله از ۲۲ مردادماه تا پیش از اعزام تیم ملی به مسابقات جام جهانی اردوی آماده سازی ملی پوشان در تهران پیگیری می‌شود. برنامه اردوهای تیم ملی فوتسال به صورت مدون برگزار می‌شود.

به گفته یارمحمدی، تیم ملی فوتسال ایران ۶ تا ۱۰ شهریور برای برگزاری دو بازی تدارکاتی به بلاروس دعوت شده است که هنوز انجام این بازی قطعی نیست.

تیم ملی فوتسال روز ۱۸ شهریور به لیتوانی محل برگزاری مسابقات جام جهانی اعزام می‌شود و این مسابقات از ۲۱ شهریور آغاز می‌شود.