تاریخ شروع نقل و انتقالات جدید فوتبال ایران

سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات که در این باره با رادیو صحبت می کرد، گفت: به واسطه مکاتباتی که با فیفا انجام شد پنجره نقل و انتقالاتی به خاطر شرایط لیگ تغییر پیدا کرد و قبل از شروع لیگ قهرمانان، تیم‌ها می‌توانند با خیال راحت نقل و انتقالات را انجام بدهند و بعد از آن هم لیگ شروع می‌شود.

سهیل مهدی در این مصاحبه هم چنین از برگزاری هم زمان بازی ها در سه هفته ی پایانی خبر داد و گفت: قاعدتا به واسطه گرمای هوا باید در ساعاتی که بعد از اذان مغرب است بازی ها را برگزار کنیم.  سعی می‌کنیم سه هفته آخر را به خاطر فشرده بودن مسابقات هم در قعر جدول و هم در صد جدول همزمان برگزار کنیم. دو هفته آخر صددرصد همزمانی داریم.

نقل و انتقالات لیگ برتر

رییس کمیته مسابقات هم چنین از اهمیت نشست با سرمربی تیم ملی برای تدوین تقویم فصل جاری صحبت کرد و گفت: تعیین کننده ترین مورد برای ما جلسه با سرمربی تیم ملی است. در این مرحله از مقدماتی جام جهانی تیم ما باید 5 بازی انجام بدهد. به واسطه نوع مسابقه و تقویم فیفا باید این فضا را در نظر بگیریم. مسلما سرمربی تیم ملی برای اردوها و قبل از مسابقات برنامه خواهد داشت. این مساله خط قرمز ما است و حتما باید آن را رعایت کنیم.