شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فضای مجازی#قهرمانی پرسپولیس

واکنش جنجالی کاربران فضای مجازی به قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام

کدخبر: 420862
اقتصادنیوز : کاربران فضای مجازی درخصوص برد و قهرمانی دیشب پرسپولیس واکنش‌هایی را در صفحات مجازی خود منتشر کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  باشگاه فوتبال پرسپولیس  یک باشگاه فوتبال ایرانی است که سال ۱۳۴۲ در شهر تهران پایه‌گذاری شده و پرسپولیس پس از سال ۱۳۴۷، در تمامی ادوار در بالاترین سطح لیگ فوتبال ایران حضور داشته‌است و تنها تیم باشگاهی  فوتبال ایران  است که هرگز به دسته پایین‌تر سقوط نکرده است.

این باشگاه یکی از پرافتخارترین و پرهوادارترین باشگاه‌های فوتبال در ایران و آسیا است و شهرآورد این تیم با استقلال، مهم‌ترین بازی باشگاهی در ایران است. طبق گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا، پرسپولیس به‌عنوان پرهوادارترین تیم فوتبال آسیا شناخته شده‌است و پس از آن دالیان چین و الهلال عربستان در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

پرسپولیس از زمان تاسیس سیزده بار در بالاترین سطح لیگ فوتبال ایران به قهرمانی رسیده و از این جهت پرافتخارترین تیم است و شب گذشته نیز با شکست تراکتورسازی توانست قهرمان سوپرجام شود. در ادامه می‌توانید تعدادی از واکنش‌های کاربران فضای مجازی به این برد را مشاهده کنید.

واکنش کاربران فضای مجازی به قهرمانی پرسپولیس در سوپرجامواکنش کاربران فضای مجازی به قهرمانی پرسپولیس در سوپرجامواکنش کاربران فضای مجازی به قهرمانی پرسپولیس در سوپرجامواکنش کاربران فضای مجازی به قهرمانی پرسپولیس در سوپرجامواکنش کاربران فضای مجازی به قهرمانی پرسپولیس در سوپرجامواکنش کاربران فضای مجازی به قهرمانی پرسپولیس در سوپرجامواکنش کاربران فضای مجازی به قهرمانی پرسپولیس در سوپرجامواکنش کاربران فضای مجازی به قهرمانی پرسپولیس در سوپرجامواکنش کاربران فضای مجازی به قهرمانی پرسپولیس در سوپرجامواکنش کاربران فضای مجازی به قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام