شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#رئیس‌جمهور
نشست خبری| در حال تکمیل

آیت‌الله رئیسی: حماسه ۲۸ خرداد جلوه‌ای از حضور با اراده مردم عزیزمان بود

رئیس‌جمهور منتخب کشورمان، گفت: حماسه ملت بزرگ ایران در بیست و هشتم خرداد ماه امسال به دنبال حماسه‌های بسیاری که مردم عزیز ما در مقاطع مختلف خلق کردند، جلوه‌ای از حضور با اراده مردم عزیزمان بود.

خبرگزاری میزان -  اولین نشست خبری آیت‌الله سید «ابراهیم رئیسی» ظهر امروز با حضور ۳۸۰ نماینده از «۲۰۱ رسانه داخلی و خارجی»؛ به تفکیک ۱۹۸ نماینده از «۸۸ رسانه داخلی» و ۱۸۲ نماینده از «۱۱۳ رسانه خارجی» آغاز شد.

آیت‌الله رئیسی در ابتدای این نشست، ضمن تبریک ولادت با سعادت علی ابن موسی‌الرضا (ع) و همچنین دهه کرامت و همچنین تقدیر و تشکر از رسانه‌ها و مدیران مطبوعات و خبرنگاران همه رسانه‌های داخلی و خارجی، گفت: حماسه ملت بزرگ ایران در بیست و هشتم خرداد ماه امسال به دنبال حماسه‌های بسیاری که مردم عزیز ما در مقاطع مختلف خلق کردند، جلوه‌ای از حضور با اراده مردم عزیزمان بود.

وی با بیان اینکه حضور مردم پای صندوق رأی پیام مهمی برای همه جهانیان داشت، تأکید کرد: این حضور با معنای مردم، حضور گسترده مردم عزیزمان علی‌رغم شرایط کرونایی انجام گرفت. حضور گسترده مردم علی‌رغم دشمنی‌های بسیار و ایجاد جنگ روانی از طرف دشمنان ملت ایران انجام گرفت.

دکتر رئیسی با بیان اینکه حضور ملت بزرگ ایران که ساعت‌ها پای صندوق‌های رأی قرار داشتند علی‌رغم برخی گله‌مندی‌ها از وضع و شرایط اقتصادی صورت گرفت، بیان داشت: این حضور پیام‌های مختلفی داشت؛ یک پیام، پیام وحدت و انسجام ملی بود. پیام ملت ایران پیام ضرورت تغییر در وضعیت و شرایط اقتصادی و زندگی آن‌ها بود. پیام ملت ایران پیام مبارزه با فساد، فقر و تبعیض و در یک کلمه اجرای عدالت در تمام شئون زندگی آن‌ها بود.

 

 

 

تکمیل می‌شود