به گزارش برنا، آتشی در گفت و گو با روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت: مهم ترین نکته ای که در صندوق حمایت مشهود است ارزش و احترامی است که پرسنل و دست اندرکاران صندوق برای پیشکسوتان و قهرمانان قائل هستند.

وی که برای انجام امور بیمه خود به صندوق حمایت آمده بود، افزود: از بدو ورود به صندوق تا لحظه خروج، از احترام، حمایت و راهنمایی پرسنل برخوردار هستیم. این یعنی ارزش گذاشتن به بزرگترها، واقعیت این است که اگر پیشکسوتان مورد احترام قرار نگیرند دلشان می شکند. خوشبختانه ما هربار به صندوق می آییم با دل و حالی خوش از صندوق می رویم.

آتشی همچنین از بیمه طرفِ قرارداد با صندوق ابراز رضایت کرد و گفت: یکی از نکات مثبتی که در دوران مدیریت دکتر ابطحی به طور جدی دنبال می شود مسئله بیمه و رسیدگی به پرونده های پزشکی است. طی دو سال گذشته حتی یکبار پیش نیامده که مدارک و اسناد پزشکی ام گم شود یا مبلغ مورد نظر دیر پرداخت شود یا اصلا نشود در حالیکه در دوره های گذشته بسیار پیش آمده بود که این اتفاق بیفتد.

این پیشکسوت تاکید کرد: علاوه بر این نماینده بیمه در صندوق رفتار بسیار شایسته ای با پیشکسوتان دارد و با صبوری ما را راهنمایی می کند که جای تشکر دارد.

آتشی در خصوص ثبت نام آنلاین بیمه تکمیلی گفت: ثبت نام آنلاین اتفاق خوبی است و از ترددهای اضافه و غیرضروری، آن هم در دوران کرونا جلوگیری می کند و بر سرعت کارها می افزاید. هرچند من ترجیح می دهم برای دیدن پرسنل و دوستان صندوق و قرار گرفتن در این فضای صمیمی کارِ بیمه خود را حضوری انجام دهم.

وی ادامه داد: ما پیشکسوتان به روحیه بخشی به ویژه درشرایط کرونا نیاز داریم. برگزاری مراسم های تجلیل صندوق بسیار از این بابت موثر و مثبت است. این دورهمی ها که در شرایط کنونی با تعداد محدود، رعایت کامل پروتکل ها، فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک برگزار می شود یکی از برنامه های مفید صندوق است.

آتشی تاکید کرد: مراسم تجلیل، نمود ارزش گذاری به پیشکسوتان و قهرمانان گذشته است. از طرفی ورزشکاران قدیمی یکدیگر را می بینند از حال هم با خبر می شوند و فضای دوستی و خوشحال کننده ایجاد می شود.

وی اضافه کرد: رفتار توام با احترام و حمایت از سوی مجموعه صندوق بسیار ارزشمند است و از دکتر ابحطی برای نظارت بر این نظم و برنامه ها سپاسگزاریم.

عنایت‌الله آتشی زاده ۱۳۲۵ در جهرم از مربیان بسکتبال در ایران می‌باشد و به عنوان مفسر و مجری تلویزیونی کار می‌کند. وی عنوان سرمربی تیم ملی ایران را در سالهای ۱۹۸۳ و ۱۹۹۸ در کارنامه خود دارد. آتشی مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در سال 1358 و دبیر سابق فدراسیون بسکتبال بوده است.