شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#انتخابات ۱۴۰۰#خراسان#آزمون
گفت‌وگو|

پیشتازی خراسان‌جنوبی با مشارکت ۷۴.۲ درصدی در انتخابات ۱۴۰۰

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بالاترین نرخ مشارکت در انتخابات با ۷۴.۲ درصد به این استان اختصاص دارد، گفت: حضور میلیونی مردم در انتخابات ۲۸ خرداد به‌یادماندنی بود. مردم در آزمون بزرگ انتخابات نمره قبولی گرفتند.
حمید ملانوری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به برگزاری انتخابات چهارگانه سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: حضور میلیونی مردم در انتخابات ۲۸ خرداد باشکوه و به‌یاد ماندنی بود. مردم انصافا در این آزمون بزرگ نمره قبولی گرفتند.

استاندار خراسان جنوبی افزود: در این دوره از انتخابات، مردم در شرایطی پای صندوق‌های رای آمدند که دشمنان با فشار‌های روانی و تبلیغاتی خود از مدت‌ها قبل سعی می‌کردند موجب بی‌انگیزگی و بی‌رغبتی مردم برای حضور و مشارکت‌شان در انتخابات شوند.

وی در ادامه گفت: میزان مشارکت مردمی در انتخابات اخیر، نشان ار هوشمندی، زمان شناسی و وقت شناسی مردم ایران دارد که باید این پیروزی بزرگ را به مردم و رهبر معظم انقلاب تبریک بگوییم.

ملانوری با اشاره با بیان اینکه استان خراسان جنوبی بالاترین نرخ مشارکت را با ۷۴.۲ درصد به خود اختصاص داد، گفت: خراسان جنوبی با اختلاف ۵-۶ درصد نسبت به دیگر استان‌ها در رأس مشارکت قرار دارد. بانوان نیز ۵۱ درصد رأی دهندگان استان را تشکیل داده اند. 
 
 
انتهای پیام/