به گزارش برنا، دکتر حسن روحانی در آیین بهره برداری از طرح های ملی سازمان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اظهار کرد: به ملت ایران و همه مسلمانان، میلاد با سعادت علی ابن موسی الرضا را تبریک می گویم. به مردم عزیز ایران به خاطر این اقدام خوب و ارزشمند تاریخی و شرکت در انتخابات دراین مقطع تبریک می گویم.

وی افزود: افتتاح های امروز و افتتاح های گذشته علامت بسیار خوبی برای همه جهانیان است. اولین علامت این است ایران مرکز سرمایه گذاری و تولید می شود و مردم ایران علاقه مند به آبادانی کشور خود هستند.

روحانی ادامه داد: اگر مردم به سود سرمایه گذاری خود امید نداشته باشند 248 میلیارد را فقط در مناطق آزاد سرمایه گذاری نمی کردند. ایستادگی و مقامت مردم علیرغم سختی های و مشکلات در یک جنگ اقتصادی بی نظیر است.

رئیس جمهور تصریح کرد: حرفی که مسئولین دارایی آمریکا گفتند که از فردا آماده هستند تا تحریم را روی از واکسن کرونا بردارند به این معنا است که این تروریست ها اعتراف می کنند همه چیز را بر روی مردم بسته اند و تمام فعالیت های بانکی را قفل کرده اند و اکنون با دولت جدید شان که معتقداست، تحریم غلط و نادرست است می خواهد در مسایل بانکی تسهیلاتی فراهم آورد و می گویند اگر برای ماسک و واکسن کرونا باشد اشکالی ندارد.

وی افزود: این هم در حالی است که می دانند در واکسن و ماسک نیازی نداریم. مردم صورت ترامپ و جلادان کاخ سفید را به خاک مالیدند. تا روز آخر دولت و تا آخرین پنج شنبه افتتاح ها ادامه دارد و نشان می دهیم که مردم در زمینه توسعه کشور سرافراز تلاش می کند.

روحانی متذکر شد: 8 هزار میلیارد طرح امروز افتتاح شد و 70 هزار میلیارد مجموع تمام پروژه ها و افتتاح ها و سرمایه گذاری است. به زودی تمام تحریم ها برداشته خواهد شد.